تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری: اقامه نماز و ادای زکات ضرورتی یکسان دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری:
اقامه نماز و ادای زکات ضرورتی یکسان دارند
مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: عدم ادای زکات مانند عدم ادای فریضه نماز است و همانطور که توجه به روزه و حج لازم است توجه به نماز و زکات نیز از اهمیت برخوردار است.

خبرگزاری فارس: اقامه نماز و ادای زکات ضرورتی یکسان دارند



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد احمدی ظهر امروز در اجلاسیه استانی اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اقامه نماز و ادای زکات ضرورت یکسان داشته و نباید در انجام هیچ یک از این امور کوتاهی شود. وی با اشاره به اینکه ضرورت توجه به نماز ادای زکات است افزود: زمانی همه دین کامل اجرا شده است که همه اجزاء آن در کنار یکدیگر انجام و به آن‌ها توجه یکسان شود. احمدی ادامه داد: عدم ادای زکات مانند عدم ادای فریضه نماز است و همانطور که توجه به روزه و حج لازم است توجه به نماز و زکات نیز از اهمیت برخوردار است و ادای این فرائض الهی برکات زیادی در زمینه‌های مختلف دارد. این مسئول با اشاره به سخن امام رضا (ع) در مورد اهمیت نماز و زکات بیان داشت: با توجه به فرمایش ایشان سه مورد در دین اهمیت فراوانی دارد که نماز و زکات به یک اندازه و پس از آن تشکر از پدر و مادر قرار دارد. احمدی با اشاره به واجب بودن نماز و زکات افزود: روح نماز توجه به زکات و روح زکات توجه به مردم است و زکات به معنای پاک کردن اموال است. وی با بیان اینکه آن کسی که زکات خود را ادا نکند مانند فردی است که نماز نخوانده باشد اضافه کرد: این به معنای توجه یکسان به دو فریضه الهی نماز و زکات است. مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: تقوی در جنبه‌های مختلف زندگی و امور اجتماعی افراد جامعه نقش بسزایی داشته و توجه به آن از اهمیت بالایی برخوردار و تقوی الهی به معنای ترس از خداست و از کسی که ترس از خدا دارد نباید ترسید. وی تجلیل از 23 دستگاه برتر حوزه نماز در اجلاسیه استانی نماز را نشان از اهمیت ویژه به نماز و توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین اقشار مختلف مردم از جمله جوانان و نوجوانان دانست و بیان داشت: با توجه به آثار و برکات نماز لازم است به این فریضه الهی و ترویج آن بیش از پیش توجه شود.

94/10/23 - 15:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن