تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهی جز صنعتی شدن کشتارگاه‌های استان وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تأكید كرد: راهی جز صنعتی شدن کشتارگاه‌های استان وجود ندارد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به مسائل و مشكلات كشتارگاه یزد گفت: راهی جز صنعتی شدن کشتارگاه‌های استان و تجهیز امكانات كشتارگاه صنعتی یزد با مشاركت بخش خصوصی وجود ندارد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ دي ساعت 10:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست مشترک استاندار با اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مباحث مطرح‌شده اظهار داشت: در دو پروژه كشتارگاه صنعتی دام و میدان میوه و تره‌بار یزد سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام‌شده، اما ظاهراً عدم مدیریت صحیح در این دو مجموعه مشكلاتی را به وجود آورده كه باید هرچه سریع‌تر رفع شود. سید محمدرضا سید حسینی ادامه داد: كشتارگاه صنعتی دام 11 سال پیش‌ساخته شده و اكنون اعضای شورای شهر از مسئولان ارشد استان مطالبه می‌کنند كه چرا حمایت‌های لازم انجام‌نشده است درصورتی‌که استانداری یزد و معاونت هماهنگی امور عمرانی نهایت حمایت خود را انجام داده و وظیفه خود می‌داند كه مسائل و مشكلات شهر را تا حل مشكل و رفع آن بررسی كند.
وی افزود: در مورد پروژه میدان میوه و تره‌بار یزد نیز علی‌رغم امكانات خوبی كه در این مجموعه است خدمات خوبی به مردم ارائه نشده است و این مسئله موجب شده تا مردم از میدان میوه و تره‌بار شاهدیه موارد مصرفی خود را تهیه كنند.
سید حسینی تصریح كرد: اینكه سرمایه‌های مردم بدون استفاده رها شود و از آن بهره‌برداری لازم نشود اصلاً قابل‌قبول و دفاع نیست و باید باکار كارشناسی و در راستای خدمت به مردم این مشكلات رفع گردد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان سخنان خود در پاسخ به اظهارنظر یكی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد مبنی بر اینكه طرحی در مورد بافت تاریخی توسط شورای عالی شهرسازی و بدون مشورت با شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است اظهار داشت: این طرح مربوط به دولت گذشته است و با عنوان باغ‌های به‌هم‌پیوسته در مساحتی بالغ‌بر 2 هزار هكتار  به تصویب رسیده است.این اتفاق در حالی صورت گرفته است که در بخشی از این مجموعه  اصلاً باغ به‌هم‌پیوسته‌ای وجود ندارد.
گفتنی است در ابتدای این نشست مشترك شهردار یزد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد مسائل شهر ازجمله مشكلات كشتارگاه صنعتی و میدان میوه و تره‌بار یزد را مطرح و برای رفع این مشكلات نقطه نظراتی را بیان كردند.
   













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن