تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820068654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری کنگره 36 هزار شهید دانش آموز در بهمن ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی خبر داد برگزاری کنگره 36 هزار شهید دانش آموز در بهمن ماه مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از برگزاری کنگره 36 هزار شهید دانش آموز دربهمن ماه سال جاری خبرداد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ دي ساعت 09:29

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، جعفر پاشایی در ستاد شاهد استان آذربایجان شرقی که با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با بیان اهمیت شناساندن رسالت شهدا برای آینده گان گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده آینده انقلاب است. مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: رویکرد ما در مجموعه تعلیم و تربیت استان پشتیبانی حداکثری از برنامه های این بخش در راستای رشد و شکوفایی یادگاران شهدا است.
 
وی با اشاره به محدودیت های مالی موجود تصریح کرد : بحث پرداختن به مسائل مدارس شاهد و طرح های آن چیزی فراتر از این مسائل است چرا که نه تنها ما، بلکه همه مجموعه در قبال ایثارگری های شهدا و توجه به فرزندان ایشان مسئولیم.
 
پاشایی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: توجه به برنامه های این بخش توجه به همه ابعاد جامعه است اگر در این حوزه دقت شود تمامی ارزشها در این بخش نمود پیدا می کند.
 
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه روساء و مدیران نواحی مناطق استان به این بخش توجه بیشتری نمایند تصریح کرد: مسئولین امر به طور مرتب جلسات نواحی و مناطق را پیگیری نموده و وضعیت آموزشی دانش آموزان این بخش را با دقت بیشتری زیر نظر داشته باشند. 
 
پاشایی با اشاره به برگزاری کنگره 36  هزار شهید دانش آموز و شهیده شاخص در 11 بهمن، اضافه کرد: امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت و از جانگذشتگی شهداست و ما امروز همگی مسئولیم با حداکثر توان در برگزاری شایسته این کنگره تلاش کنیم چرا که اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده آینده انقلاب است.
 
 
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن