تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802247110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ روزانه 54 نفر در اثر حوادث جاده ای در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرگ روزانه 54 نفر در اثر حوادث جاده ای در کشور
جانشین پلیس راهور کشور گفت: حدود 58.5درصد سهم کشته های سوانح جاده ای و بین جاده ای در استان آذربایجان شرقی مربوط به سوانح عابر پیاده و کشته های ناشی از این حوادث است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛، سردار موسی امیری در سمینار یک روزه توسعه دانش ترافیک و حوادث جاده ای در تبریز با اعلام این مطلب گفت: این حوادث گاهی با احداث یک پل عابر پیاده، یک عابرگذر و با فرهنگ سازی صحیح قابل حل است چرا که این آمار برای استان علم پروری چون آذربایجان شرقی آمار خوبی نیست. وی ادامه داد: یکی از تهدیدات عمده سلامت کشور سوانح راهنمایی و رانندگی است، باری که این مسئله بر جامعه تحمیل می کند، به قدری عمیق است که نمی توانیم همه ابعاد آن را بشکافیم. وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات در حوزه اجتماعی 60درصد افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی مصدومین سوانح رانندگی هستند که آمار تکان دهنده ای است. سردار امیری با بیان اینکه بیش از 35 درصد ظرفیت های تخت های بیمارستانی با مصدمین سوانح رانندگی اشغال می شود، گفت: از نظر رتبه بندی دومین عامل مرگ و میر بعد از بیماری های قلبی و عروقی سوانح رانندگی  است. وی اضافه کرد: در 10 سال گذشته از سال 84 تا پایان 93 در کشور ما 247 هزار نفر در سوانح ترافیکی کشته شدند، این یک قتل عام جمعی است!. وی خاطرنشان کرد: البته این مسئله فقط محدود به آمار بالای کشته شدگان نیست، در 10 سال گذشته سه میلیون و 169 هزار نفر در این حادثه مجروح و مصدوم شدند و بار مالی زیادی بر جای گذاشتند. جانشین پلیس راهور کشور با اشاره به آمار 9 ماهه اول سال جاری گفت: 12 هزار نفر در این زمان جان خود را در تصادفات از دست داده اند. وی افزود: روزانه به طور میانگین 54 نفر در اثر حوادث جاده ای کشته می‌شوند و 830 نفر مصدوم و مجروح می شوند. وی یادآور شد: در هر ساعت 2/2 نفر بر اثر حوادث رانندگی کشته می شوند و 35 نفر هم مجروح می گردند. سردار امیری گفت: خوشبختانه آمار حوادث رانندگی در مقایسه با افزایش تعداد خودرو در این مدت روند کاهشی را طی کرده است. وی از کاهش 40 درصدی کشته شدگان سوانح رانندگی در 10 سال گذشته خبر داد و افزود: 10هزار و 888 نفر انسان کمتر کشته شدند. وی از دو پدیده متفاوت در آمار های سال های گذشته خبر داد و افزود: دو پدیده در این روند 10 ساله مشاهده شده است، یکی در 86 و دیگری در سال 90 که به ترتیب بیش از 4 هزار نفر در 86 و بیش از 3 هزار نفر در سال 90 کاهش محسوس تلفات حوادت رانندگی اتفاق افتاده است. سردار امیری گفت: توجه به موضوع پیشگیری و سوانح، تقویت دستگاه های مجری سوانح و پشتیبانی از آنها، مشارکت و هم اندیشی بخش های مختلف و انجام کار فرهنگی و آموزش همگانی مولفه های اصلی بروز  این دو پدیده بوده اند. وی ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری نشست های تخصصی و علم سازی در مقوله حوادث رانندگی و ترافیک بسیاری از مشکلات رفع گردد.





۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن