تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 181 آموزشگاه شبانه‌‌روزی عشایری در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فعالیت 181 آموزشگاه شبانه‌‌روزی عشایری در کشور
مدیرکل آموزش و پرورش عشایر کشور از فعالیت 181 آموزشگاه شبانه‌‌روزی عشایری در کشور خبر داد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛علی یزدان‌پناه  افزود : آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به دانش‌آموزان عشایری دارد چراکه از بهترین استعدادها در کشور به شمار می‌روند.


وی با بیان اینکه عشایر در همه زمینه‌ها حق بزرگی به گردن همه دارند و امروز در امر تولید در کشور پیشگام هستند، تصریح کرد: به همین منظور باید نسبت به تحصیل دانش‌آموزان این قشر فداکار و مؤثر در جامعه تلاش و همت بیشتری از خود نشان دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه حدود 17 هزار نفر دانش‌آموز عشایری در کل کشور در مدارس شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند، افزود: این تعداد دانش‌آموز عشایری در 181 مرکز شبانه‌روزی و در دوره‌های متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش عشایر سیار کشور گفت: در کل کشور تعداد 168 هزار دانش‌آموز عشایری در تعداد بیش از 6 هزار آموزشگاه عشایری تحصیل می‌کنند.

وی به عزم دولت تدبیر و امید برای توسعه مدارس و مراکز شبانه‌روزی عشایری اشاره کرد و گفت: اساسنامه این مدارس از سوی دفتر ریاست‌جمهوری ابلاغ شده است.

این مسئول با بیان اینکه آموزش و پرورش عشایر در استان‌های عشایرنشین با همه توان در خدمت فرزندان عشایر هستند و از هر کوششی برای ارتقای تحصیلی آن‌ها دریغ نمی‌کنند، تصریح کرد: عشایر در همه ادوار به خصوص در هشت سال دفاع مقدس حماسه جاودان از خود بر جای گذاشتند.

انتهای پیام /ف




















اشتراک گذاری












مطالب مرتبط

17هزاردانش آموز عشایری کشور در مراکز شبانه روزی تحصیل می کنند
حضور 400 ناشر در نمایشگاه کتاب خوزستان
مرمت و بازگشایی 50 کیلومتر راه عشایری در بافت













۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن