تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801299452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیمه اول با استرس بازی کردیم/ از فردا برای شکست قطر تمرین می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محمد خاکپور:
نیمه اول با استرس بازی کردیم/ از فردا برای شکست قطر تمرین می کنیم

محمد خاکپور


شناسهٔ خبر: 3023590 - سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
ورزش > فوتبال ایران

سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از پیروزی برابر سوریه در نخستین دیدار انتخابی المپیک گفت: ما این پیروزی را فراموش کردیم و از فردا برابر شکست دادن میزبان مسابقات تمرین خواهیم کرد. به گزارش خبرنگار مهر، محمد خاکپور پس از پیروزی ۲ بر صفر شامگاه امروز سه شنبه تیم فوتبال امید ایران برابر سوریه به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه گفت: تیم ما در نیمه اول نمایش خوبی نداشت چرا که بازیکنان استرس داشتند. با این حال صاحب موقعیت هایی شدیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. وی افزود: اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و تیم ما هم نمایش بهتری داشت و هم توانست به گل برسد. فوتبال ۹۰ دقیقه است و برای رسیدن به پیروزی باید صبر کرد. محمد خاکپور خاطرنشان کرد: این بازیکنان آینده فوتبال ایران و آسیا هستند و امروز نشان دادند که در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند. سرمربی تیم فوتبال امید ایران در مورد سوریه نیز گفت: ما آنالیز خوبی از سوریه داشتیم و می دانستیم که بازیکنان جنگنده ای دارند. آنها هر چند از نظر تیمی خیلی قوی نبودند اما بازیکنان خوبی داشتند. مطمئنم که در دو بازی بعدی بهتر عمل خواهند کرد.
خاکپور در مورد دیدار دوم تیم امید برابر قطر نیز گفت: قطعا هر بازی شرایط خاص خودش را دارد اما قطر تیم میزبان است و ما باید از همین الان به بازی با آنها فکر کنیم. از فردا کار می کنیم برای پیروزی برابر قطر و اینکه ان شالله بتوانیم با حداکثر امتیاز از گروه خودمان صعود کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن