تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804020767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیاتی از ورزشگاهی که شهرداری به باشگاه استقلال داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: جزئیاتی از ورزشگاهی که شهرداری به باشگاه استقلال داد ورزش > مدیریت ورزش - شهرداری تهران دو ورزشگاه به باشگاه های استقلال و پرسپولیس واگذار می کند.

ورزشگاه شهید کاظمی


ورزشگاه شهید کاظمی


ورزشگاه شهید کاظمی


ورزشگاه شهید کاظمی




به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران امروز از واگذاری دو ورزشگاه به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با دستور شهردار تهران خبر داد. در پی نشستی که چندی پیش رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با شهردار تهران در برج میلاد داشت، عنوان شده بود شهرداری تهران آمادگی دارد تا به صورت خاص برای حمایت از باشگاه های پرسپولیس و استقلال وارد عمل شود.
در این جلسه محمدباقر قالیباف از در دستور کار بودن اقداماتی در این ارتباط خبر داده بود. امروز هم در نشست شورای شهر تهران صحبت‌هایی در این ارتباط مطرح شد. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشور میهمان این نشست بود تا درباره مسائل ورزش شهر تهران صحبت‌های مفصلی انجام شود. وی پس از طرح موضوع واگذاری ورزشگاه‌ها به باشگاه‌های پرطرفدار پایتخت از این امر استقبال کرد. در نهایت رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری شهر تهران گفت: موضوع واگذاری دو ورزشگاه به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال چند وقتی است که در شهرداری بررسی می‌شد و در نهایت با دستور مستقیم قالیباف، دو ورزشگاه در اختیار باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد. شهرام گیل‌آبادی در این ارتباط گفت: ورزشگاه‌های امام رضا (ع) و شهید کاظمی در مناطق 18 و 19 شهرداری قرار دارند.
ورزشگاه شهید کاظمی ورزشگاهی است که به باشگاه استقلال واگذار خواهد شد. این ورزشگاه در منطقه 19 تهران، تقاطع اتوبان های آزادگان و تندگویان قرار دارد. ورزشگاه شهید کاظمی در سال 1392 تاسیس شد. گنجایش آن 15 هزار نفر است و با مساحتی نزدیک به ۹۰٬۰۰۰ متر مربع، زیر بنایی به مساحت ۱۲٬۰۰۰ مترمربع دارد.
این ورزشگاه دارای یک زمین چمن، پیست تارتان، جایگاه تماشاگران ویژه، سونا و جکوزی، پارکینگ و دیگر امکانات رفاهی است. از دیگر ویژگی‌های این ورزشگاه تکنولوژی آبیاری چمن، زهکشی زمین، و نور افکن است. اتاق های بدنسازی، رختکن مربیان و داوران، آزمایش دوپینگ، کلاس های آموزشی، بوفه، اتاق کنفرانس، پذیرایی و اتاق کار و همچنین سرویس های عمومی و اختصاصی بازیکنان، به همراه تاسیسات هواساز و ایرواشر از دیگر بخش های این سازه هستند.
کلنگ این ورزشگاه را مالک باشگاه کاوه تهران زد. شخصی به نام نصرت کاوه که تیمی در لیگ دسته دوم کشور داشت، این ورزشگاه را به نیت این ساخت که زمانی بتواند تیم کاوه را به تیمی حرفه ای در فوتبال ایران تبدیل کند و بازی ها و تمرینات تیم خود را در همین ورزشگاه برگزار کند. او نام برادر شهیدش را هم روی این ورزشگاه گذاشت. اما پس از گذشت چند سال از کلنگ خوردن این پروژه، تیم کاوه از فوتبال ایران محو شد و مالک باشگاه هم ترجیح داد ورزشگاه را یکجا به شهرداری واگذار کند. حالا این ورزشگاه با نام ورزشگاه شهید کاظمی شناخته می شود و شهرداری که مالکیت آن را در اختیار دارد، قرار است ورزشگاه را به باشگاه استقلال بدهد.
واگذاری ورزشگاه به باشگاه های ورزشی از جانب شهرداری ها، اتفاقی است که در تمام دنیا رخ می دهد. اما اینکه چرا شهرداری تصمیم گرفته این ورزشگاه ها را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهد مهم است. نکته مهم درباره ورزشگاه ها این است که این دو ورزشگاه مدت ها روی دست شهرداری مانده بودند. حالا باید دید باشگاه استقلال از این ورزشگاه چه استفاده ای خواهد کرد.
43 43      



سه شنبه 22 دی 1394 - 17:20:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن