تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر مرکز رشد خلاقیت بسیج قزوین خبر داد ثبت اختراع چند محصول جدید از سوی نیروهای مرکز رشد خلاقیت بسیج قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر مرکز رشد خلاقیت بسیج قزوین خبر داد
ثبت اختراع چند محصول جدید از سوی نیروهای مرکز رشد خلاقیت بسیج قزوین
مدیر مرکز رشد خلاقیت بسیج استان قزوین گفت: در سه ماه اخیر، چند محصول پزشکی با رویکرد دارویی و درمانی از سوی نیروهای توانمند مرکز رشد خلاقیت بسیج استان قزوین ثبت اختراع شده است.

خبرگزاری فارس: ثبت اختراع چند محصول جدید از سوی نیروهای مرکز رشد خلاقیت بسیج قزوین



محسن بلوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با به  اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های درمانی و افزایش استفاده از توان نیروهای توانمندی علمی برای ارائه محصولات کارآمد اظهار کرد: ثبت اختراعات جدید در امور مختلف به خصوص حوزه پزشکی با استفاده از ظرفیت دانشجویان و مخترعان جوان امکان‌پذیر است و می‌تواند بخش مهمی از مشکلات اقشار مردمی را بهبود بخشد. وی بیان کرد: اختراعات نخبگان دانشگاهی باید در راستای رفع مشکلات جامعه و بهبود امور اجتماعی قرار گیرد تا موجب اثربخش شدن تحقیقات علمی و ارتقای کمی و کیفی خدمات نخبگان شود. مدیر مرکز رشد خلاقیت بسیج استان قزوین با اشاره به تلاش نخبگان بسیجی برای به ثبت رساندن محصولات جدید و مورد نیاز مردم در عرصه‌های پزشکی عنوان کرد: در سه ماه اخیر، چند محصول پزشکی با رویکرد دارویی و درمانی از سوی نیروهای توانمند مرکز رشد خلاقیت بسیج استان قزوین ثبت اختراع شده است.

وی تصریح کرد: با حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، می‌توان به نحو مطلوب‌تری از ظرفیت نخبگان استان قزوین در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های علمی استفاده کرد چراکه از با توجه به تعداد بالای دانشجو و واحدهای علمی و تحقیقاتی در استان قزوین، این توان پژوهشی در حد ایده‌آل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. بلوکی اضافه کرد: دانشجویان استان قزوین توانایی بالایی برای حضور در فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی دارند و می‌توانند با همکاری مسئولان دستگاه‌های مختلف، علاوه بر طی کردن مراحل دانشجویی خود در عرصه‌های پژوهشی نیز اقدامات مفیدی را به سرانجام برسانند.

مدیر مرکز رشد خلاقیت بسیج استان قزوین یادآور شد: دانشجویان بسیجی به خصوص نیروهای فعال و در ارتباط با مرکز رشد خلاقیت بسیج استان قزوین نیز در فعالیت‌های گوناگون تحقیقاتی حضور یافته و اقدامات مؤثری را در راستای بهبود خدمات و برنامه‌های مورد نیاز جامعه انجام دادند. وی افزود: تمامی اعضای توانمند در مرکز رشد خلاقیت بسیج استان قزوین علاقه به حضور در برنامه‌های تحقیقاتی را داشته و می‌توانند در عرصه‌های گوناگون علمی، ایفای نقش کنند. بلوکی مطرح کرد: با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌توان مشکلات و موانع پیش روی نخبگان را از مسیر برداشته و زمینه حضور هر چه فعال‌تر آن‌ها را در برنامه‌های تحقیقاتی میسر ساخت. مدیر مرکز رشد خلاقیت بسیج استان قزوین تأکید کرد: انتظار می‌رود از ظرفیت دانشجویی که در استان قزوین در اختیار مسئولان وجود دارد استفاده‌های برجسته‌تری شود و با ارائه زیرساخت‌های مورد نیاز جوانان نخبه، نیازهای تحقیقاتی جامعه را برطرف کرد.

94/10/22 - 16:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن