تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813229745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به همت اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر دوره آموزش تخصصی مربیان مهد کودک و مراکز پیش‌دبستانی در اسلامشهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به همت اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر
دوره آموزش تخصصی مربیان مهد کودک و مراکز پیش‌دبستانی در اسلامشهر برگزار شد
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر یک دوره آموزش تخصصی مربیان مهد کودک و مراکز پیش‌دبستانی در این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: دوره آموزش تخصصی مربیان مهد کودک و مراکز پیش‌دبستانی در اسلامشهر برگزار شد



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، بعد از ظهر امروز به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر، یک دوره آموزش تخصصی مربیان مهد کودک و مراکز پیش‌دبستانی در این شهرستان برگزار شد. این دوره آموزش تخصصی مربیان مهد کودک و مراکز پیش‌دبستانی با موضوع آموزش معارف اسلامی و آموزه‌های دینی به کودکان در فرهنگسرای شهید صارمی برپا شد. حجت‌الاسلام والمسلمین علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در حاشیه این دوره، اظهار کرد: تمام والدین برای تربیت صحیح فرزندان خود مسئول هستند، اما مربیان به علت اعتماد والدین مسئولیت بیشتری دارند و آموزش مداوم به شما کمک می‌کند امانت‌های سپرده را به نحو احسن تربیت کنید. حجت‌الاسلام والمسلمین علی آقا‌بابا استاد این دوره در سخنانی با اشاره به رسالت مربیان و ارزش کار آنان به بیان ویژگی‌های آنان پرداخت و با بیان مصداق‌ها به سؤالات مربیان نیز پاسخ داد. به گزارش خبرگزاری فارس در این دوره 50 نفر از مربیان مهد و پیش‌دبستانی مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی شهرستان اسلامشهر حضور داشتند.

94/10/22 - 15:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن