تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818907330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقص جنین در شکم مادر + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رقص جنین در شکم مادر + تصاویر
در این گزارش شما تصاویر جنینی را می‌بیند که با سونوگرافی 4 بُعدی گرفته شده‌است این تصاویر نشان می دهد که جنین در حال رقصیدن است.
به گزارش نامه نيوز ، این تصاویر حداقل 6 میلیون بیننده داشته و از این جهت که موجودی کوچک در حال رقصیدن در شکم مادرش است جذابیت زیادی داشته‌است.

این تصاویر در سایتی در اکراین گذاشته شده بود که در آن سایت پزشکان و پرستاران اجازه دارند فیلم‌ها، تصاویر و مطالب جالب، سرگرم‌کننده و عجیبِ مرتبط به شغلش‌شان را به اشتراک گذارند.

مادران معمولا برای چک کردن وضعیت فرزند خود سونوگرافی انجام می‌دهند، این در حالی که مردم با سونوگرافی 3 بعدی راحت‌ترند، این نوع سونوگرافی تنها تصاویر را نشان می‌دهد. اما با سونوگرافی 4 بعدی به راحتی می‌توان فیلم هم گرفت.

در این تصاویر می‌بینیم که جنین در موقعیت‌های مختلف قرار ‌گرفته و اعضای بدن را حرکت می‌دهد و قبل از چیزی که شبیه خمیازه کشیدن است، به رحم ضربه می‌زند.



رقص جنین در شکم مادر + تصاویر



رقص جنین در شکم مادر + تصاویر



رقص جنین در شکم مادر + تصاویر



رقص جنین در شکم مادر + تصاویر



پزشکان پس از دیدن تصاویر چنین اظهار نظر کرده‌اند: حرکات جنین خیلی جالب هستند، اما اینکه اینقدر حرکت می‌کند کمی ترسناک است.



منبع: باشگاه خبرنگاران


۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن