تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816304376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کاشان در دیدار با سفیر بلاروس: کاشان آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بلاروسی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار کاشان در دیدار با سفیر بلاروس:
کاشان آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بلاروسی است
فرماندار شهرستان کاشان از آمادگی این شهرستان برای همکاری با سرمایه‌گذاران بلاروسی خبر داد.

خبرگزاری فارس: کاشان آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بلاروسی است



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حمیدرضا مؤمنیان عصر امروز در دیدار با سفیر بلاروس اظهار کرد: کاشان در نقطه مرکزی ایران اسلامی و در مسیر راه‌های ارتباطی زمینی، هوایی، فرودگاه و خطوط ریلی قرار دارد. وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران با شناخت کافی منطقه صنعتی کاشان را انتخاب می‌کنند و مسئولان شهرستانی هم از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنند، تصریح کرد: شهر کاشان با دارا بودن صدها عضو هیئت علمی و بیش از 32 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی موفق شده است نیازهای حوزه صنعت را پشتیبانی کند.
فرماندار شهرستان کاشان به اولویت‌های شهر کاشان نیز اشاره کرد و افزود: گردشگری و صنایع دستی و صنایع دانش‌بنیان از اولویت‌های مهم شهرستان محسوب می‌شود.
مؤمنیان با تأکید بر اینکه شهرستان کاشان از لحاظ فرش ماشینی جزء رتبه‌های نخست صنعت فرش کشور است، تأکید کرد: بیشتر نگرانی تولیدکنندگان فرش ماشینی نگهداری و تعمیر دستگاه‌های فرش است.
وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی کاشان مشاور ارشد دولت است و اعضای اتاق بازرگانی  کاشان عضو اتاق بازرگانی ایران و استان هستند.
فرماندار شهرستان کاشان با اشاره به صنایع برتر کاشان افزود: گل و گلاب و فرش‌های دستی و ماشینی از برند‌های معروف شهر کاشان محسوب می‌شوند و هم‌افزایی خوبی بین صنایع کوچک و بزرگ شهرستان وجود دارد.
به گفته وی، کاشان موفق شده است کریدورهای فناوری استان و کشور را تأمین کند، سرمایه‌گذاران هوشمند هستند و با دقت و بررسی زیاد شهر کاشان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند و با این کار در زمینه اشتغال و کسب و کار نقش مؤثری دارند.  
وی گفت: اتاق بازرگانی کاشان بیش از 120 سال قدمت دارد و با توجه به مشاورین زبده‌ای که در این مجموعه فعالیت دارند، جزء پنج برتر اتاق بازرگانی کشور محسوب می‌شود و موفق شده‌اند پروسه اخذ امکانات و مجوزهای لازم را برای سرمایه‌گذاران تسریع کنند.
فرماندار شهرستان کاشان با اشاره به صنعت ماشین‌سازی در کشور بلاروس تصریح کرد: با توجه به تولیدات اتوبوس و ماشین‌آلات صنعتی و معدنی کشور بلاروس و فعالیت شرکت‌ها قطعه‌سازی خودرو در سایپای کاشان امیدواریم فصل مشترکی برای همکاری‌های بلاروس و کاشان رقم بزنیم و این دیدار نقطه عطفی برای همکاری‌های دو کشور باشد.
سفیر بلاروس در ایران نیز در این دیدار بیان کرد: کود فسفات و ماشین‌آلات صنعتی، محصولات کشاورزی، شیر خشک، نساجی و تولید مواد اولیه ازجمله محصولات کشور بلاروس است.
ویکتور ریباک با بیان اینکه هیچ مشکلی سیاسی بین ایران و بلاروس وجود ندارد، عنوان کرد: امیدواریم فعالیت‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور افزایش پیدا کند و بستری مناسب برای فعالیت‌های تجاری بین دو کشور ایجاد کنیم.
وی همچنین از افتتاح خط تولید اتوبوس در آینده نزدیک در تبریز خبر داد و افزود: در حال حاضر نیز خط تولید کامیون و کشنده کمپرسی از کشور بلاروس در شهرهای تبریز و یزد فعال است. 
به گفته وی، مبادلات تجاری گسترده بین دو کشور به رغم محدودیت‌های بانکی و اقتصادی وجود دارد  و به دنبال افزایش سقف این مبادلات هستیم.
 

94/10/21 - 17:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن