تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان خبر داد پلمب 11 واحد صنفی متخلف در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان خبر داد
پلمب 11 واحد صنفی متخلف در همدان
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان از پلمب 11 واحد صنفی متخلف در نتیجه اجرای طرح‌های ویژه کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی خبر داد.

خبرگزاری فارس: پلمب 11 واحد صنفی متخلف در همدان



احمد رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای سالم‌سازی بازار از ناهنجاری‌های اجتماعی و مصادیق ضد فرهنگی و اسلامی، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی اجرا شد. وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف تأمین حقوق شهروندی و ایجاد امنیت اخلاقی و اجتماعی طی 48 ساعت گذشته به اجرا درآمد، گفت: تجربه ثابت کرده اجرای این گونه طرح‌ها بازتاب چشمگیری در کاهش تخلفات در پی دارد. رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان گفت: در این راستا طی مدت یاد شده از 850 واحد صنفی در مراکز تجاری شهر همدان بازدید به عمل آمده است. وی با بیان اینکه به متصدیان 202 واحد صنفی متخلف تذکر لسانی و از 46 واحد نیز تذکر کتبی اخذ شده است، گفت: براساس دستور قضایی و قانون نظام صنفی، 11 واحد صنفی متخلف پلمب و به 31 نفر از متصدیان این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و یا نداشتن پروانه کسب اخطار پلمب داده شد. رحیمی گفت: کشف 674 قطعه تصاویر ژورنالی نامتعارف و غیر مجاز، 26 ثوب البسه منقش به تصاویر نامتعارف، 21 قطعه اقلام ممنوعه، شیطان‎پرستی و نماد غربی به همراه تعداد 940 عدد انواع داروهای غیر مجاز از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

94/10/21 - 13:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن