تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814923798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال اخراج گارسیا قوت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
احتمال اخراج گارسیا قوت گرفت




مدیران باشگاه رم سرمربی پیشین خود را برای گرفتن جای همتای فرانسوی‌اش در نیمکت جالوروسی انتخاب کرده‌اند.





خبرگزاری تسنیم: لوچانو اسپالتی گزینه سرمربیگری باشگاه رم در صورت اخراج رودی گارسیا از این تیم است و انتظار می‌رود که امروز (دوشنبه) تصمیمی در این خصوص اتخاذ شود.

طبق اعلام چند منبع خبری در ایتالیا، جلسه‌ای میان رئیس باشگاه، جیمز پالوتا و مدیراجرایی تیم، مائورو بالدیسونی در شهر میامی آمریکا برگزار شده است که در آن والتر ساباتینی مدیر ورزشی تیم و ایتالو زانزی رئیس هیئت مدیره باشگاه نیز از طریق ویدئو کنفرانس شرکت کرده‌اند. از قرار معلوم در این جلسه ساباتینی تنها فرد در میان مدیران باشگاه رم بوده که خواهان ابقای گارسیا در ورزشگاه المپیکو شده است.

دو تساوی اخیر رم برابر کیه‌وو و میلان که باعث افزایش فاصله میان این تیم با صدرنشینان جدول رده‌بندی سری A شد، فشاری که روی گارسیا بود را افزایش داده و او را بیش از پیش به درهای خروجی استادیو المپیکو نزدیک کرده است. رم اکنون در رده پنجم جدول قرار گرفته و با ناپولی صدرنشین هفت امتیاز فاصله دارد.

در همین حال شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که اسپالتی قطعاً گزینه بعدی باشگاه رم برای هدایت تیم در صورت اخراج رودی گارسیاست و پس از او مارچلو بیلسا، سرمربی پیشین مارسی محتمل‌ترین گزینه برای پیوستن به جالوروسی است. از خورخه سامپائولی سرمربی حال حاضر تیم ملی شیلی هم به عنوان گزینه سوم باشگاه رم یاد می‌شود.

اسپالتی 56 ساله پیش از این یک بار در فاصله سال‌های 2005 تا 2009 هدایت رمی‌ها را برعهده داشته است و به همراه این تیم دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام این کشور کسب کرده است. او پس از ترک رم، به زنیت پیوست و با این تیم دو بار قهرمان لیگ برتر روسیه شد.






تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن