تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل حمل و نقل سمنان خبر داد تشدید نظارت‌ها بر مجتمع‌ها و مکان‌های بین‌راهی در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل حمل و نقل سمنان خبر داد
تشدید نظارت‌ها بر مجتمع‌ها و مکان‌های بین‌راهی در سمنان
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از تشدید نظارت‌ها بر مجتمع‌ها و مکان‌های بین‌راهی در این استان با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها زائر حرم امن رضوی از راه‌های سمنان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشدید نظارت‌ها بر مجتمع‌ها و مکان‌های بین‌راهی در سمنان



داوود فهندژسعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: کارگروهی در استان سمنان متشکل از نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ستاد اقامه نماز، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان تعریف شده است که کار نظارت و ارزیابی مجتمع‌ها و مکان‌های بین‌راهی را در این استان بر عهده دارند. وی گفت: همواره در ارتباط با مراکزی که به ارائه تغذیه و خدمات عمومی به مسافران استان سمنان می‌پردازند، سطح خدمات مورد ارزیابی‌های مداوم قرار می‌گیرد تا کم و کاستی مشهودی در ارائه خدمات به ویژه در ایام خاص سال صورت نگیرد. مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان اظهار داشت: سرویس‌های عمومی و بهداشتی، مساجد و نمازخانه‌ها و امکانات خدماتی نظیر پمپ بنزین و رستوران، امور توقفگاهی و خواب و استراحت نیز در مکان‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی‌ استان سمنان ارائه می‌شود که بخشی از این خدمات‌دهی‌ها به‌صورت رایگان است. مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: مسافران برای اینکه سطح ایمنی عبور و مرور را در راه‌های این استان ارتقا بخشند، شایسته است بین هر 1.5 تا دو ساعت رانندگی، در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌جاده‌ای استان سمنان توقف کنند و از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند. فهندژسعدی ادامه داد: مسافران در صورتی که با کاستی و مشکلی در این مراکز مواجه شدند، می‌توانند از طریق تلفن گویای اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان، موارد را اطلاع دهند یا نظرات خود را در همین مجتمع‌ها در صندوق‌های انتقادها و پیشنهادها منعکس کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

94/10/21 - 08:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن