تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکاری برای توسعه بازار داروی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: موسسه بیزینس مانتیور طی گزارشی نوشت: عامل اصلی و مهم برای توسعه بازار داروی ایران، ایجاد تاسیسات تولید مواد خام است. این اقدام علاوه بر جلوگیری از تاثیرات بیشتر نوسانات ارزی بر این صنعت، هزینه های تولید دارو را کاهش و رقابت پذیری بین المللی را افزایش می دهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، موسسه تحقیقاتی بیزینس مانیتور طی گزارشی در مورد صنعت داروسازی ایران نوشت: با توجه به بهبود ارائه مراقبت های بهداشتی و افزایش جمعیت، رشد بخش دارویی ایران بر اساس حجم دارو خواهد بود همچنانکه فشار کاهشی قیمت ها در طولانی مدت باقی خواهد ماند.
بر اساس این گزارش، از آنجایی که قدرت خرید ایرانی ها از دیگر کشورهای منطقه کمتر است، بیماران ایرانی با توجه به سطح کنونی تورم، احتمالا در صورت امکان داروی عمومی را انتخاب می کنند.
بر اساس برآورد این موسسه تحقیقاتی، کاهش بهای سریع ریال به این معناست که ارزش بازار داروی ایران به دلار در سال ۲۰۱۵ تقریبا ۲۰ درصد کاهش یافته است و این برآورد را بر اساس تغییرات شدید نرخ ارز انجام داده است.
ارزش بازار دارویی ایران در سال ۲۰۱۴ برابر با ۲.۳۵ میلیارد دلار بود و پیش بینی شده است تا سال ۲۰۱۹، اندازه بازار به ۲.۳۹ میلیارد دلار مطابق با نرخ رشد مرکب سالیانه برابر با ۱۳ درصد، افزایش یابد. بازار داروی ایران در سال ۲۰۲۴ ارزش ۳.۳۷ میلیارد دلار (نرخ رشد مرکب سالیانه ۱۱ درصد) را تجربه خواهد کرد.
برای تهیه این برآوردها، موسسه تحقیقاتی ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جهان نیوز ]

دوشنبه ، ۲۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن