تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821164684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود پانیونیوس با گل انصاری فرد(+فیلم)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: صعود پانیونیوس با گل انصاری فرد(+فیلم)
تیم پانیونیوس با پیروزی مقابل ایراکلیس به رتبه پنجم لیگ یونان صعود کرد. روز گذشته این دوتیم برابر یکدیگر قرار گرفتند و پانیونیوس با گل دقیقه 59 انصاری فرد به پیروزی رسید.
عصرایران - تیم پانیونیوس با پیروزی مقابل ایراکلیس به رتبه پنجم لیگ یونان صعود کرد. روز گذشته این دوتیم برابر یکدیگر قرار گرفتند و پانیونیوس با گل دقیقه 59 انصاری فرد به پیروزی رسید. به گزارش "ورزش سه"، پانیونیوس در هفته هفدهم لیگ برتر یونان در زمین ایراکلیس به میدان رفته و در نیمه دوم موفق شده با گلی که مهاجم ایرانی اش به ثمر رسانده از حریف پیش بیفتد.


انصاریفرد که به عنوان بازیکن ثابت در این بازی در ترکیب پانیونیوس به میدان رفته بود موفق شد به خوبی جواب اعتماد اوزونیدیس را بدهد و با گلی دیدنی تیمش را به پیروزی در این بازی حساس برساند.


انصاریفرد در این بازی و در دقیقه 67 یک کارت زرد نیز از پاپاس، داور این بازی دریافت کرد تا شب پرکاری را پشت سر بگذارد. مهاجم ایرانی پانیونیوس در دقیقه 87 جای خود را به هالکیاداکیس داد.


پانیونیوس با این برد سه امتیازی و شیرین به رتبه پنجم جدول صعود کرد. در پایان این بازی کریم انصاریفرد بارها از سوی مفسر تلویزیونی بازی مورد تمجید قرار گرفت و پانیونیوس را به دلیل داشتن این بازیکن توانمند ستودند.


دانلود گل انصاریفرد



لینک را کپی کنید دانلود گل انصاریفرد


تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۴ - 11 January 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن