تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803570566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوی ۱۸:۳۰/ انتقاد زارعیان از جمع آوری بدون هماهنگی سایت های مخابراتی توسط شهرداری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گفتگوی ۱۸:۳۰/ انتقاد زارعیان از جمع آوری بدون هماهنگی سایت های مخابراتی توسط شهرداری


سخنگوی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه یکی از مشکلات ما جمع آوری سایت های مخابراتی توسط شهرداری است تصریح کرد: این موضوع شرکت مخابرات و مشترکین آن را با مشکلات زیادی روبرو کرده است، زیرا این سایت ها بر مبنای علمی طراحی و شهرداری ها با جابجایی بدون هماهنگی این سایتها مشکلاتی را برای مشترکین ایجاد می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی شرکت مخابرات ایران از ارائه 3 پیشنهاد مخابرات برای افزایش تعرفه تلفن ثابت به وزارت ارتباطات خبر داد، و افزود: پس از مخالفت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با طرح های مکالمات نامحدود اپراتوری های تلفن همراه بناست اپراتورها طرح های جدیدی خود را برای تضمین حقوق مشترکان ارائه کنند. داود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران و صادق عباسی شاهکوه معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگوی 18:30  شبکه خبر این موضوع را بررسی کردند. داود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به تعرفه ثابت مخابرات برای بین شهری و بین استانی گفت: ما حدود 2 سال است که تعرفه تلفن را برای شهری 30 ریالی و بین استانی 330 ریال ثابت نگه داشته ایم و از سوی دیگر حدود 5 و نیم تا 6 میلیون مشترک تلفن داریم که عملا بلااستفاده است، این در حالیست که ما برای این مشترکین حدودا 4 هزارتومان هزینه می کنیم اما این مشترکین تنها 100 تومان آبونمان می پردازند.

او در ادامه تصریح کرد: ما به دنبال افزایش تعرفه های تلفن نیستیم بلکه علاقمندیم تا آبونمانها افزایش پیدا کنند، البته این افزایش باید منطقی باشد تا موجب توسعه شبکه مخابرات شود تا دیگر شاهد بیکاری 5 و نیم میلیون خط تلفن همراهی نباشیم که خدماتی را دریافت می کنند اما عملا از آنها استفاده ای نمی شود، زیرا این خطوط هزینه های نگهداری خاص خود را دارند. او در ادامه افزود: ما بنا داریم تا 4 سال آینده مبلغ 7200 میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم تا از این طریق شبکه های تلفن و مخابرات را بازسازی و بعضا نوسازی کنیم. زارعیان با اشاره به بسته های تشویقی برای جذب مخاطبان خاطرنشان کرد: اصولا طرحهای تشویقی کوتاه مدت هستند؛ از جمله این طرحهای تشویقی بسته های اینترنتی 10 هزار تومانی و یا بسته های حمایتی برای مشترکان پرمصرف است که تا مدت محدودی ارائه و بیشتر برای رقابتی کردن فضا بین اپراتورهای تلفنی است. با انتقاد از عملکرد شهرداری افزود: یکی از مشکلات ما جمع آوری سایتهای مخابراتی توسط شهرداری است که مخابرات را با مشکلات زیادی روبرو کرده زیرا این سایتها بر مبنای علمی طراحی و نصب شده است و شهرداری ها نباید بدون اطلاع ما نسبت به جا به جایی و یا حتی جمع آوری آنها اقدام کنند.

صادق عباسی شاهکوه معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به ناکارآمدی افزایش تعرفه آبونمان گفت: این افزایش تعرفه آبونمان نمی تواند مشکلات مخابرات را حل کند زیرا امروزه مردم نیازمند سرویسها و خدمات جدید هستند، مخابرات باید با این سرویس ها مخاطبین را جذب خود کند، همین امر موجب اشتغال زایی و پیشرفت مخابرات می شود، تاکید ما این است که مخابرات باید سرویسهای جدید و خدمات مطلوبی را به کاربران ارائه دهند. او یادآور شد: هدف ما این است که طرحی ایجاد شود تا هم مخابرات و هم مردم برنده باشند و در کنار این تعامل به سود مشترک برسند.    


یک شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن