تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818826458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش مؤثر و کارساز بسیج در بصیرت‌دهی و حضور حداکثری در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نقش مؤثر و کارساز بسیج در بصیرت‌دهی و حضور حداکثری در انتخابات جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان بر نقش مؤثر و کارساز بسیج در بصیرت‌دهی به مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تأکید کرد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ دي ساعت 16:26

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از استان همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع بسیجیان کبودراهنگ اظهار کرد: باید در راستای تحقق فرمایش مقام عظمی ولایت در خصوص حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی همانند ادوار گذشته حرکت کنیم.
وی با اشاره به اهمیت حضور و ورود بسیج در بصیرت‌دهی و آگاهی‌بخشی به مردم برای انتخاب اصلح افزود: امروزه دشمنان اسلام و ایران به ویژه غرب تمام توان خود را برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه های سیاسی کشور و انتخابات به‌کار گرفته‌اند که در این راستا ورود بسیج می‌تواند بسیار کارساز باشد.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: باید با آگاهی بخشی مردم از این توطئه ها و تلاش در راستای افزایش بصیرت و زمان‌شناسی اقشار مختلف به ویژه نسل جوان، اجازه ندهیم دشمنان به اهداف خود برسند.
وی بیان کرد: پس از تایید صلاحیت نمایندگان از سوی شورای نگهبان مردم باید به دنبال انتخاب افراد اصلح با استفاده و الگوگیری از معیارها و دیدگاه‌های رهبری باشند تا با انتخاب افراد اصلح و خدمتگذار گام‌های مؤثری برای رشد و شکوفایی کشور بردارند.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز در ادامه با تأکید بر تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو و آگاهی‌‌بخشی به اقشار بسیجی شهرستان عنوان کرد: سپاه و بسیج با اتحاد و تعامل با مردم از هیچ کوششی در راستای محقق شدن فرمایش رهبر انقلاب اسلامی دریغ نخواهد کرد.
بداغی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی بسیج بصیرت‌افزایی، حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، نظامی و اقتصادی است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن