تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصفهان میزبان همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کلان‌شهرها


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اصفهان میزبان همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کلان‌شهرها استان‌ها > اصفهان - به گزارش فارس، شهردار اصفهان گفت: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کلان‌شهرها، 23 و 24 دی ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.


مهدی جمالی‌نژاد با تاکید بر لزوم تقویت روابط علمی و اقتصادی در عرصه بین‌الملل و ارتباط شهر اصفهان با خواهرخوانده‌های خود اظهار کرد: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کلان شهر اصفهان یکی از برنامه‌هایی است که در هفته جاری برگزار خواهد شد. وی در ادامه افزود: در شرایطی که فصل جدیدی در روابط جمهوری اسلامی ایران گشوده شده، شهرداری اصفهان این فرصت را مغتنم دانسته و توانسته به عنوان نخستین کلان‌شهر کشور نسبت به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کلان‌شهرها به ویژه کلان‌شهر خلاق اصفهان در روزهای 23 و 24 دی ماه اقدام کند. شهردار اصفهان با بیان اینکه ظرفیت‌هایی که در این همایش به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود در چهار محور گردشگری، حمل و نقل عمومی، مجموعه‌های تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و مسکونی است، خاطر نشان کرد: این همایش در حوزه‌ انرژی‌های تجدیدپذیر، صنایع دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین شهری به بحث و بررسی می‌پردازد. وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان به شبکه شهرهای خلاق جهان پیوسته است اذعان داشت: سعی داریم نگاهی که به این همایش می‌شود نگاهی نوآورانه و خلاقانه باشد چراکه شهر خلاق فضایی است که در آن فعالیت‌های نو انجام می‌شود و مسئولان شهری همیشه خدمات خود را به نوین‌ترین شیوه ارائه می‌دهند. جمالی‌نژاد تصریح کرد: شهرداری اصفهان با پایبندی به ارزش‌های اسلامی، ایرانی و انقلابی خود با برخورداری از مشارکت‌ها، پشتوانه مردمی و بهره‌گیری بهینه از منابع موجود با رویکرد یک مدیریت کارآمد، اثربخش و مبتنی بر دانایی سعی بر جذب بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی داشته است. وی ادامه داد: بدیهی است که افزایش سرمایه‌گذاری گسترده در جهت توسعه تاسیسات زیربنایی شهر از جمله گسترش معابر ارتباطی خیابان‌‌ها، ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح، ساخت هتل‌ها، پارک‌ها و فضاهای فرهنگی و ورزشی، بهبود حمل و نقل درون شهری و به کارگیری فناوری‌های نوین در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر شهروندان در همین راستا است. شهردار اصفهان گفت: اولویت بسیاری از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان، پروژه‌هایی است که در اطلس نیازمندی‌های شهروندان اصفهانی مشخص شده است و سعی داشته‌ایم تا استقرار نظام پذیرش اجتماعی و فرهنگی شهروندان را در پروژه‌های مشارکتی لحاظ کنیم و با همین رویکرد سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در آینده‌ای نزدیک جذب کنیم. وی با بیان اینکه در این همایش علاوه بر برنامه‌های افتتاحیه، پنل‌های گردشگری، مجموعه‌های چندمنظوره، حمل و نقل عمومی، انرژی‌های نو و فناوری‌های دانش‌بنیان ارائه خواهد شد، اضافه کرد: وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور، مشاوران اقتصادی رئیس جمهور و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از جمله مهمانان حاضر در این همایش هستند.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




یکشنبه 20 دی 1394 - 14:31:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن