تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805471254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایت فقیه به‌عنوان روح نمادهای وحدت ملی در ایران اسلامی به شمار می‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ولایت فقیه به‌عنوان روح نمادهای وحدت ملی در ایران اسلامی به شمار می‌آید استان‌ها > کرمانشاه - تسنیم نوشت: مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: قانون مترقی ولایت فقیه به‌عنوان روح نمادهای وحدت ملی در ایران اسلامی به شمار می‌آید.

آیت‌الله علیرضا مستشاری اظهار داشت: بنا بر حدیثی از پیامبر اسلام(ص) دو نعمت امنیت و تندرستی ناشناخته است و صحت این فرمایش را امروز در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و غیره می‌بینیم که درگیر بحثهای امنیت ملی هستند. مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه امنیت با شعار به‌دست نمی‌آید خاطرنشان کرد: فرمول رسیدن به امنیت ملی وحدتی است که همه آحاد مردم برای وحدت آن کشور راضی به هزینه دادن باشند و از تمامیت ارضی، فرهنگ، قانون اساسی و غیره مملکت خود دفاع کنند. آیت‌الله مستشاری دستیابی به امنیت ملی را در تحقق وحدت ملی دانست و اضافه کرد: برای رسیدن به وحدت ملی برخاسته از میان اقوام و مذاهب باید عدالت برقرار باشد و حاکمیت که فراتر از مجلس و دولت است در مقابل تمامی مذاهب و اقوام به‌عدالت برخورد کند؛ همان‌گونه که در ایران اسلامی شاهد آن هستیم. وی با ابراز "اگر دیدید شهروند درجه دو و سه در کشوری وجود داشته به وحدت ملی و امنیت ملی خدشه وارد می‌شود" تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که نسبت به برادران اهل سنت، اهل حق و سایر ادیان الهی همچون مسیحی، یهودی و زرتشتی چنین دیدگاهی وجود ندارد که زمینه‌های وحدت ملی فراهم شده است. وی بخشی از تزلزلی را که عراق با آن مواجه شد به‌سبب کوتاهی دولت مرکزی نسبت به برخی از اقوام این کشور دانست و تأکید کرد: در دین اسلام امر به عدالت وجود دارد و پیامبر اکرم(ص) از جانب خداوند می‌فرماید «مبعوث شدم تا عدالت را میان شما برپا کنم» و قرآن نازل شده است که مردم اجرای عدالت کنند و این عدالت باید میان همه اقشار باشد. وی با یادآوری اینکه نمادهای وحدت ملی پرچم، سرود و قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: قانون مترقی ولایت فقیه به‌عنوان روح نمادهای وحدت ملی در ایران اسلامی به شمار می‌آید و هر شخصی که این نمادها را قبول دارد یک شهروند ایران اسلامی از هر قوم و مذهبی است. وی شرط حکومت بر قلبها را نگاه احترام‌آمیز باطنی به تمامی مذاهب و باورها ذکر کرد و افزود: هیچ حکومتی با براندازی کنار نمی‌آید و در این رابطه هر فردی که در دایره شهروند ایرانی اسلامی قرار دارد باید خطوط قرمزی همچون عدم‌وابستگی به کشور بیگانه یا سفارت بیگانه، عدم‌تضعیف نظام و خودداری از عملکرد اپوزیسیونی را رعایت کند. وی با اعلام اینکه دیدگاه امیرالمؤمنین(ع) و اهل بیت(ع) نیز بر خودداری از بی‌احترامی به یکدیگر است، گفت: هر شخصی می‌تواند در داخل ساختار نظام و قانون اساسی تفکر اصلاح نظام را داشته باشد و بر این مبنا در داخل نظام حتی اصلاحات قابل پذیرش بوده زیرا فکری پویا برای برطرف کردن نقایص در داخل ساختار تعریف شده نظام اسلامی است. آیت‌الله مستشاری اقوام و مذاهب منطقه کرمانشاه و کردستان را الگویی برای زندگی مسالمت‌‌آمیز مذاهب مختلف در ایران و جهان دانست و خاطرنشان کرد: مذاهب و قومیتهایی همچون کرد، لر، لک، فارس و حتی ترک در این منطقه حضور دارند و پدران ما از گذشته تاکنون کنار سایرین زندگی با آرامشی داشته‌اند. وی با بیان اینکه تفرقه آب به آسیاب استکبار جهانی، انگلستان و رژیم صهیونیستی ریختن است، گفت: دولتمردان به‌عدالت کار کنند تا حق همه مذاهب و اقوام دیده شود و تأکید می‌کنم که امنیت ملی به‌عنوان یک نعمت الهی در جمهوری اسلامی ایران در دسترس قرار دارد.  

کلید واژه ها: استان کرمانشاه - ولایت فقیه -




یکشنبه 20 دی 1394 - 11:38:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن