تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر ملی اجرای پروژه بین‌المللی منارید مطرح کرد تعمیم پروژه منارید به حوزه آبخیز کارون بزرگ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر ملی اجرای پروژه بین‌المللی منارید مطرح کرد
تعمیم پروژه منارید به حوزه آبخیز کارون بزرگ
مدیر ملی اجرای پروژه بین‌المللی منارید در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: سعی شده پروژه منارید به حوزه آبخیز کارون بزرگ با محوریت چهارمحال و بختیاری به عنوان ستاد هماهنگی کارون بزرگ گسترش پیدا کند.

خبرگزاری فارس: تعمیم پروژه منارید به حوزه آبخیز کارون بزرگ



هوشنگ جزی در حاشیه دومین کارگاه آموزشی توانمندسازی آبخیزنشینان و انسجام سازمانی طرح بین‌المللی منارید در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پروژه منارید یک پروژه بین‌المللی در مقیاس بزرگ و با مشارکت صندوق و دولت UNPD، دفتر عمران ملل متحد ( GEF)، تسهیلات محیط زیست جهانی جمهوری اسلامی ایران است در حال برگزاری است. وی با اشاره به اینکه به نمایندگی دولت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور مجری این پروژه است گفت: این پروژه همزمان در هفت کشور منطقه خاورمیانه ازجمله ایران و شمال آفریقا در حال انجام است. این مسئول با بیان اینکه سند پروژه منارید از سال 2010 تنظیم و از سال 2012 در استان‌های مورد نظر طرح رسما کار خود را شروع کرده است خاطرنشان کرد: استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمانشاه و منطقه حبله‌رود شامل استان‌های تهران و سمنان پایلوت اولیه طرح پروژه منارید هستند. جزی افزود: هدف اصلی پروژه انسجام سازمانی در سطح دولتی و بین دستگاه‌های دولتی است تا یک برنامه مشترک در یک حوزه آبخیز تنظیم کنند همچنین انسجام بین مردم، تشکیل تشکل‌های مردمی و ارتباط منطقی بین آن‌ها است تا مردم هم بتوانند برای روستا و منطقه زندگی‌شان برنامه تهیه کنند. وی با اشاره به اهداف تلفیق این برنامه‌ها تصریح کرد: این اهداف شامل اشتغال، معیشت پایدار با تاکید بر حفظ منابع زیستی، بهبود منابع آب، خاک و پوشش گیاهی ـ جانوری و موضوع توسعه پایدار حوزه آبخیز است. مدیر ملی اجرای پروژه بین‌المللی منارید در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری به موفقیت‌هایی که این پروژه داشته اشاره و خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها باعث شد که بسیاری از استان‌ها به دنبال تعمیم این پروژه در استان‌هایشان باشند و در این راستا می‌توان استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان، گلستان، مرکزی و... را نام برد. جزی تعمیم پروژه منارید به چهارمحال و بختیاری را مصوب کمیته راهبردی ملی و در پی تلاش‌های زیاد مسئولان این استان عنوان و ادامه داد: اما این استان هدف این پروژه نیست هرچند چهارمحال و بختیاری پیش‌روی این کار بوده است.   وی در ادامه بیان داشت: سعی شده این موضوع به حوزه آبخیز کارون بزرگ با محوریت چهارمحال و بختیاری به عنوان ستاد هماهنگی کارون بزرگ گسترش پیدا کند. مدیر ملی اجرای پروژه بین‌المللی منارید در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری تاکید کرد: پروژه منارید در حوزه آبخیز کارون بزرگ از سال گذشته در چهار شهرستان این استان شروع شده و با همکاری مردم کارهای خوبی نیز انجام گرفته است. وی به کمیته‌های شهرستانی که با ریاست فرمانداران شکل گرفته‌اند اشاره و اضافه کرد: اهداف پروژه منارید در چهارمحال و بختیاری مدیریت پایدار حوزه آبخیز کارون بزرگ است چراکه این حوزه یک حوزه بسیار بزرگ برای کشور ما به شمار می‌رود.


94/10/20 - 10:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن