تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820427979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیدکننده مودم های تی پی لینک گوشی هوشمند ساخت


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد پرس: تی پی لینک یکی از تولید کنندگان تجهیزات شبکه بی سیم در دنیا با معرفی دو موبایل هوشمند از سری Neffos، گام نخست را برای ورود به بازار تلفن همراه برداشت.
اقتصاد پرس : این کمپانی قصد دارد فصل تازه ای از کارها را در دنیای ارتباطات آغاز کند و از این رو NeffosC5 را به عنوان تازه وارد بازار موبایلش معرفی کرده است.
گوشی C5 را می توان به نوعی پرچمدار تی پی لینک در عرصه تلفن همراه دانست. در این محصول یک پردازنده 64 بیتی قدرتمند به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگا بایت رم به کار رفته است.
این گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی و مجهز به تکنولوژی IPS، تصاویر بسیار روشنی را نمایش می دهد که تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر و جزئیات دقیق رنگ آن در زوایای مختلف دارد.
دیافراگم باز f/2.0 برای دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی، در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی جلوی آن امکان گرفتن عکس های سلفی را به کاربران می دهد.
C5L Neffos دیگر تلفن هوشمند تی پی لینک است که مجهز به یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است که قابلیت پشتیبانی تا 32 گیگابایت حافظه میکروSD را نیز دارد. این دستگاه دارای دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو است.
امیرمسعود عادل منش -مدیر بازاریابی این شرکت در ایران- درباره تجربه جدید این کمپانی گفت: Neffos یک ماجرا جویی جدید ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه جامع تحلیلی خبری اقتصاد پرس ]

شنبه ، ۱۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد پرس]
[مشاهده در: www.eghtesadpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن