تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسطام: جنایات آل‌سعود یکی پس از دیگری برملا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسطام:
جنایات آل‌سعود یکی پس از دیگری برملا می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسطام گفت: وجود خفقان در عربستان محرز است و جنایات آل‌سعود یکی پس از دیگری برای جهانیان برملا می‌شود.

خبرگزاری فارس: جنایات آل‌سعود یکی پس از دیگری برملا می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی رضوی‌نسب ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسئولان بسطام در آستان مقدس امام‌زاده سیدابوالقاسم(ع) بسطام، با تسلیت شهادت آیت‌الله نمرالباقرالنمر و محکومیت این اقدام ضددینی اظهار کرد: از آل‌سعود انتظاری جز این جنایات نمی‌توان داشت، زیرا آنان به طور اعتقادی با شیعه مخالف‌ هستند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسطام با انتقاد از عدم واکنش جامعه جهانی در پی این جنایت گفت: این عالم مجاهد پس از تحمل سه سال زندان و شکنجه‌های سخت و طولانی به شهادت رسید و جامعه جهانی این اقدام را نمی‌بیند، ولی از هلاکت یکی از سرکرده‌های گروه‌های تکفیری و داعش در سوریه اظهار تأسف می‌کند. وی به وجود 7 میلیون شیعه در عربستان اشاره و تصریح کرد: وجود خفقان در عربستان محرز است و جنایات آل‌سعود یکی پس از دیگری برای جهانیان برملا می‌شود. رضوی‌نسب با بیان جنایات صدام علیه خاندان صدر، حکیم و آیت‌الله شاهرودی در عراق، سرانجام حاکمان ضدشیعی را در طول تاریخ تبیین و خاطرنشان کرد: نام عالمان روحانی همواره بر تارک تاریخ می‌درخشد و راه را روشن می‌کند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسطام در ادامه با بیان اینکه شیعه از خاندان رسول‌الله(ص) و آل علی(ع) است و در زیر پرچم پیامبر و 12 امام معصوم قدم برمی‌دارد، اظهار داشت: عالمان روحانی شهید در طول تاریخ جرمی جز عدالت‌خواهی و دفاع از حقوق انسانی، شیعی و مذهبی نداشتند. رضوی‌نسب در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز کشف حجاب گفت: رضاخان در سال 1314 دستور کشف حجاب داد و جنایات بسیاری را مرتکب شد. وی کشف حجاب را ارمغان سفر رضاخان به ترکیه خواند و اضافه کرد: او با سفر به این کشور لائیک، دستور کشف حجاب داد، زیرا حجاب را جزئی از فرهنگ جامعه نمی‌دانست و برخورداری از حجاب در بین زنان ایرانی را بی‌فرهنگی قلمداد می‌کرد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسطام ممنوعیت حجاب در مساجد، ادارات، خیابان‌ها و کوچه‌ها و حتی در حرم امام رضا(ع) و فاجعه دردناک مسجد گوهرشاد را در آن دوران یادآور شد و گفت: رضاخان به مردمی که به خاطر کشف حجاب در مسجد گوهرشاد تحصن کردند، آن هم مکانی که خانه خدا و در جنب حرم امام رضا(ع) بود، رحم نکرد و دستور داد همه را به توپ و گلوله ببندند.

94/10/19 - 16:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن