تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس ستاد انتخابات ایلام: تخلفات تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس رصد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس ستاد انتخابات ایلام:
تخلفات تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس رصد می شود
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: هر گونه تبلیغات زودتر از موعد داوطلبان شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به هر شکل و شیوه ایی تخلف است و از سوی دستگاه های نظارتی رصد می شود.

خبرگزاری فارس: تخلفات تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس رصد می شود



به گزارش فارس به نقل از ایرنا حسین کلانتری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عزم جدی برای برخورد با هرگونه تبلیغات زودتر از موعد داوطلبان در فضای مجازی و یا دیگر اماکن مطابق قانون وجود دارد.
وی افزود: دستگاه های نظارتی از جمله هیات نظارت و ستاد پیشگیری و دیگر دستگاه ها در این خصوص با دقت مسایل و فعالیت های داوطلبان را رصد کرده و در صورت مشاهده تخلف تبلیغاتی، برابر قانون برخورد می کنند.
کلانتری با بیان اینکه قانون فصل الخطاب همه است، تاکید کرد: هر کس تخلف کند براساس قانون با او برخورد می شود لذا با دقت مسایل مربوط به داوطلبان توسط دستگاه های متولی رصد و پیگیری می شود.
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: از همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می خواهیم نسبت به رعایت قانون اهتمام داشته و از انجام تبلیغات زودتر از موعد که تخلف محسوب می شود، پرهیز کنند.
استان ایلام با افزون بر 20 هزار کیلومترمربع مساحت و جمعیتی حدود 600 هزار نفر و 10 شهرستان، سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (2 نماینده برای شهرستان های ایلام، مهران، چرداول، سیروان، ایوان و ملکشاهی) و (یک نماینده برای شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان) و یک نماینده نیز در مجلس خبرگان رهبری دارد.
72 نفر برای حوزه انتخابیه ایلام و 23 نفر هم برای حوزه انتخابیه دهلران توسط هیات های اجرایی تایید صلاحیت شده اند ضمن اینکه تایید صلاحیت چهار نفر نیز در این دو حوزه توسط هیات های نظارت احراز نشد.
هم اکنون هیات نظارت مشغول بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

94/10/19 - 16:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن