تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804056910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خونه به خونه، فعال ترین تیم نقل و انتقالات!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خونه به خونه، فعال ترین تیم نقل و انتقالات!




نه پرسپولیس، نه استقلال و نه سپاهان؛ فعال ترین تیم در نقل و انتقالات زمستانی ایران یک تیم لیگ یکی به نام «خونه به خونه» است.





هفته نامه تماشاگران امروز - حسام محسنیان: نه پرسپولیس، نه استقلال و نه سپاهان؛ فعال ترین تیم در نقل و انتقالات زمستانی ایران یک تیم لیگ یکی به نام «خونه به خونه» است؛ تیمی که در فصل پیش در لیگ دو، بازیکنانی مثل نیکبخت و علیرضا محمد را خریده بود، امسال در لیگ یک با دستی باز سراغ بازیکنان لیگ برتری رفته و علاوه بر همکاری با افراد نزدیک به قلعه نویی در هیات مدیره و کادر فنی، بازیکنان لیگ برتری مثل غلامی و صادقی را خریده و مذاکرات نهایی را با خرسندنیا انجام می دهد. نوع هزینه ها و شایعه نزدیکی یکی از افراد وزارت ورزش به مالکان باشگاه، ذره بین رسانه ها را روی آنها دقیق تر کرده است. قطب جدید و پرحاشیه فوتبال ایران، دقیقا به چه کسانی تعلق دارد؟

مربی مورد علاقه میثاقیان

برادران حسن زاده مالک های خونه به خونه، اولین بار با کشتی وارد ورزش شدند. حضور در لیک برتر کشتی، اولین تجربه تیمداری آنها در ورزش بود. حسن زاده ها پس از یکی دو سال تیمداری در کشتی، به تیمداری در فوتبال گرایش پیدا کردند. حضور در سوپرلیگ مازندران با عنوان خونه به خونه امیرکلا و صعود در همان سال اول به لیگ دسته سوم باعث شد آنها حاضر به ریخت و پاش در فوتبال شوند.

خونه به خونه امیرکلا در لیگ سه هم با فرشاد پیوس موفق شد به لیگ دو صعود کند. از این زمان بود که نام تیم از خونه به خونه امیرکلا به خونه به خونه بابل تغییر پیدا کرد.


خونه به خونه، فعال ترین تیم نقل و انتقالات!



حسن زاده ها که تازه مزه موفقیت در فوتبال و هیجان های آن را چشیده بودند، فصل بعد هر آنچه که فرشاد پیوس برای موفقیت در لیگ دو نیاز داشت را فراهم کردند. پیوس هم توانست با صدرنشینی در گروه خود برای اولین بار شرایط خوبی را برای حضور یک تیم بابلی در لیگ یک مهیا کند اما در کمال تعجب پس از چند نتیجه ضعیف اخراج شد و جایش را به فرهاد کاظمی داد.

فرهاد کاظمی هم با چندین بازیکن صاحب  نام مانند علیرضا نیکبخت، علیرضا محمد، کاظم برجلو و ... به بابل رفت تا تیم صدرنشین را قهرمان کند اما در نهایت با تمام ریخت و پاش های فراوان خونه به خونه از صعود باز ماند تا فردای آن روز کاظمی رسما به عنوان سرمربی راه آهن روی نیمکت بنشیند.

پس از این اتفاق حسن زاده ها که به نظر از فوتبال سرخورده شده بودند اعلام کردند که از تیمداری منصرف شده اند و برای همیشه از فوتبال کنار می کشند ولی پس از چند روزی با صحبت های اطرافیان و حمایت های یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به فکر خرید امتیاز لیگ یکی افتادند. در نهایت پس از مذاکره با تیم هایی مانند فولاد یزد، با بهمن شیراز به توافق رسیدند و مجوز حضور در لیگ یک را به دست آوردند. با یک میلیارد و 950 میلیون تومان ناقابل. در اولین اقدام برای سومین نبار پسوند باشگاه را تغییر دادند. خونه به خونه بابل به مازندران تغییر نام پیدا کرد. اکبر میثاقیان، پرحاشیه ترین مربی فصل پیش لیگ یک هم روی نیمکت این باشگاه نشست. این بار زوج میثاقیان و مولایی، به مازندران رفتند تا آرزوی مدیران این شهر را برآورده کنند.

منبع درآمد سوپرمارکت

بر اساس آنچه برادران حسن زاده اعلام می کنند، آنها صاحب فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی خونه به خونه هستند؛ فروشگاهی که حتی در خود استان مازندران هم شعبه های زیادی ندارد. بیشتر شعبه های این فروشگاه در شهر بابل است و سایر فروشگاه ها هم در جاده های بین شهری مازندران به چشم می خورند؛ موضوعی که یک علامت سوال بزرگ درباره منبع درآمد این باشگاه ایجاد می کند.

حامی؛ مشاور رییس جمهور

گفته می شود مالکان خونه به خونه خواهرزاده های سید رضا صالحی امیری، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی هستند. صالحی امیری که دومین گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای وزارت ورزش و جوانان بود و گفته می شود همچنان مشاور رییس جمهور است و رابطه نزدیکی با او دارد، متولد شهر امیرکلا از توابع بابل است.

شغل بعدی؛ برج سازی

در روز معارفه اکبر میثاقیان، مالکان خونه به خونه پرده از یک کار بزرگ اقتصادی برداشتند؛ برج سازی، برج های دوقلویی که قرار است در سواحل بابلسر ساخته شود به عنوان یکی از طرح های بزرگ اقتصادی آنها حتی روی پیراهن این تیم خودنمایی می کند؛ اتفاقی که منجر به صحبت های زیادی در مورد برج ها و نحوه باشگاهداری حسن زاده شد. با تبلیغات ابتدای این فصل شایعه شده که قصد مدیران این باشگاه دست و دلبازی و جلب توجه است و پس از حضور در لیگ برتر، قید تیمداری را خواهند زد.

دوستِ فوتبالی قلعه نویی

علی امیری، میرشاد ماجدی، اکبر محمدی و تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله افرادی هستند که جذب خونه به خونه شدند. البته اکبر محمدی که ابتدای فصل با قلعه نویی به انزلی رفته بود، حالا از خونه به خونه هم جدا شده و به پاس همدان رفته است.

از عضو هیات مدیره تا سرپرست و مربی، یکی از شایعات قوی درباره ارتباط امیر قلعه نویی و مالکان خونه به خونه به همین برج سازی آنها برمی گردد. این شایعه زمانی بیشتر رنگ واقعیت می گیرد که چند سالی است، قلعه نویی صمیمی ترین دوستِ فوتبالی مالک نساجی هم شده. مهدی پرهام که به همراه قلعه نویی به استقلال رفت و معاون اقتصادی باشگاه هم شده بود، دستی در ساخت و ساز دارد و حتی شهرک هایی هم در ترکیه ساخته است.

شنیده شده در چند ماه اخیر چند نشست میان مدیران این باشگاه بابلی و پرهام و قلعه نویی برگزار شده؛ جلساتی که مالک خونه به خونه یکی از آنها را در برنامه ورزشی استان مازندران تایید کرد. در آخرین سفر تفریحی قلعه نویی به روسیه، علی امیری هم حضور داشت. رفیق چند ساله قلعه نویی که حالا عضو هیات مدیره خونه به خونه است.

علاقه شهرت

«شماره 24 باشگاه را تا آخر فصل بایگانی می کنیم»، «تا انتهای فصل سیاه پوش می شویم»، «در نیم فصل دیدار خیریه با پرسپولیس برگزار می کنیم»؛ اینها گوشه ای از وعده های این باشگاه در زمان فوت هادی نوروزی بود اما حالا مشخص شده که بیانیه خونه به خونه بیشتر شعاری بوده و هیچ وقت رنگ واقعیت نگرفته. این تیم هنوز هم با لباس های جیغ نارنجی، زرد و سبز بازی می کند و به غیر از یک مسابقه، هیچ وقت پیراهن مشکی نپوشید.

چند روز قبل هم خبر رسید که پرسپولیس در نیم فصل دیداری با این تیم برگزار نمی کند. شبکه تلویزیونی تبرستان (شبکه استانی مازندران) برنامه ای فوتبالی به نام «مستطیل سبز» دارد. مجری این برنامه بارها اعلام کرده که اسپانسر برنامه شان «خونه به خونه» است. فکرش را بکنید؛ یک برنامه تلویزیونی قرار است فوتبال استان را تجزیه و تحلیل کند، آن وقت یکی از مطرح ترین تیم های ورزشی استان که باید بی طرفانه فعالیت هایش نقد شود، اسپانسر این برنامه است!

حاشیه زوج میثاقیان و مولایی

در سال های کوتاه حضور نماینده بابل در لیگ افراد جالبی با این باشگاه همکاری کرده اند. فصل گذشته فرشاد پیوس، مرتضی کرمانی مقدم و فرهاد کاظمی به عنوان کادر فنی و بازیکنانی مانند علیرضا نیکبخت، علیرضا محمد و کاظم برجلو در این تیم بودند.

این فصل اکبر میثاقیان سرمربی شد و در کنار او محمدرضا مولایی (بدنساز پرسپولیس و راه آهن در زمان سرمربیگری علی دایی که به خاطر ماجرای کارت به کارت مدتی محروم شد) به عنوان بدنساز حضور دارد. اکبر محمدی نقش کمک مربی را پذیرفت. میرشاد ماجدی سرپرست شد. علی امیری مسئول نقل و انتقالات، حمیدرضا آصفی به عضویت هیات مدیره درآمده، یکی از مدیران فدراسیون هم در خرید سهمیه لیگ یک این تیم را تنها نگذاشته است.

هادی شکوری، علیرضا نظیف کار، منصور تنهایی، سیروس سنگچولی، حسین ناییجی و میلاد جهانی بازیکنان مطرحی بودند که ابتدای فصل به این تیم اضافه شدند و حالا در نیم فصل اول هم نتایج خوبی کسب کرد اما حضور اکبر میثاقیان در رأس نیمکت باشگاه باعث شده که نتایج این تیم بدون حاشیه هم نباشد.

در این فصل هم مانند پارسال، باشگاه های زیادی به داوری مقابل میثاقیان معترض بودند. اعلام 10 پنالتی تا هفته هجدهم که کارشناس داوری برنامه لیگ یک تعدادی از آنها را اشتباه اعلام کرده هم نقش مهمی در گسترش این حاشیه ها داشته است.

میرهانی هاشمی: قلعه نویی گفت یا در تراکتور بمان یا برو «خونه به خونه»!

از زمان خرید سهمیه و حضور خونه به خونه در لیگ یک، رابطه نزدیک قلعه نویی با مدیران این تیم، حاشیه های زیادی برای آنها داشته است. رابطه ای که درباره سطح آن، از مشاور و دوست تا شریک و حتی سرمربی آینده گمانه زنی می شود. در خرید و فروش های نیم فصل خونه به خونه هم می توان رد پای ژنرال را دید. محسن فروزان، دروازه بان مورد علاقه قلعه نویی یکی از گزینه های اصلی این تیم برای پست دروازه بانی بود و میرهانی هاشمی، مدافع تراکتورسازی با نظر قلعه نویی به این تیم رفت.

میرهانی، به خبرنگار «تماشاگران امروز» گفته قلعه نویی فقط برای رفتن به یک باشگاه حاضر بوده به او رضایتنامه بدهد: «آقای قلعه نویی مایل بودند من بمانم. وقتی اصرار گردم، گفتند اگر می خواهی بروی، برو خونه به خونه. برای رفتن به این باشگاه، کارم را راحت راه انداختند. اگر جای دیگری می خواستم بروم بعید می دانم رضایتنامه می دادند.»







تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن