تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813236223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وکیل سوشا: پرونده شاکی خصوصی نداشت/ وثیقه تا بعدازظهر واریز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:تیتر1: وکیل دروازه بان پرسپولیس پس از جلسه امروز دادگاه گفت: پرونده سوشا مکانی شاکی خصوصی نداشت و وی با قرار وثیقه آزاد می شود.
گروه ورزش « تیتریک »؛ بهنام علی محمدی در مورد جلسه امروز دادگاه بیان کرد: با توجه به اینکه سوشا مکانی در این پرونده شاکی خصوصی نداشت وی می تواند با قرار وثیقه از زندان آزاد شود و در حال حاضر باید مراحل قانونی آن طی شود.
وی در ادامه گفت: مبلغ وثیقه محرمانه است اما تا پایان وقت اداری باید این مبلغ را به حساب دادگاه واریز کنیم تا مکانی آزاد شود.
علی محمدی درباره شایعاتی که در روزهای اخیر در مورد سوشا مکانی پخش شده است، افزود: اگر ارگانی مبلغ وثیقه را اعلام کرده است خودش باید پاسخگو باشد و در این رابطه موضوعات محرمانه دادگاه نباید علنی شود .
وکیل سوشا مکانی ادامه داد: همه وکیل ها از بی گناهی موکل خود مطمئن هستند و من هم می دانم که سوشا مجرم نیست و یک متهم است، ما باید به قاضی احترام بگذاریم تا با رعایت کامل قانون، کار خود را انجام دهد.
وی گفت: من به عنوان یک وکیل یاد گرفته ام که باید حواسم به فضای مجازی باشد و تمام هنرمندان و ورزشکاران هم باید به این موضوع توجه کنند چرا که ممکن است برای هر کدام پیش بیاید.
وکیل سوشا مکانی در مورد خودکشی سوشا مکانی در زندان گفت: خودکشی مربوط به انسان ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه خبری تحلیلی تیتر1 ]
وکیل سوشا: پرونده شاکی خصوصی نداشت/ وثیقه تا بعدازظهر واریز می شود






شنبه ، ۱۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تیتر1]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن