تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادرسانی به 2397 نفر گرفتار در سیل اخیر کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به2397 نفر در حوادث سیل ،27 نفر در حوادث جاده ای و 3 نفر در حوادث کوهستانی در یک هفته گذشته در سطح استان خبر داد.
"علی گنج کریمی" از وقوع سیل در یک هفته گذشته خبر داد و افزود: 22 مورد سیل و آبگرفتگی در سطح استان اتفاق افتاد، که با اعزام 38 تیم عملیاتی متشکل از 138 نجاتگر و پرسنل ،امدادرسانی به آسیب دیدگان انجام شد.
وی تعداد حادثه دیدگان متاثر از سیل را 2397 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به 2367 نفر امدادرسانی کردند و 60 نفر از آسیب دیدگان را به صورت موقت اسکان اضطراری دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از 8 مورد حادثه جاده ای در یک هفته گذشته در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: نجاتگران حاضر در پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سراسر استان به 27 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.
وی تصریح کرد: مجموع کل آمبولانس های اعزامی در حوادث جاده ای 14 دستگاه بود و 4 نفر از آسیب دیدگان را با تجهیزات امدادی رهاسازی کردند.
گنج کریمی از یک حادثه کوهستان در کوه های محور «گلباف – ماهان» در روستای عرب آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان پس از تماس با سامانه 112 در کوتاه ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و به 3 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

شنبه ، ۱۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن