تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819893158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان عنوان کرد میزبانی و موفقیت باشگاه پالایش نفت در مسابقات مختلف


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان عنوان کرد
میزبانی و موفقیت باشگاه پالایش نفت در مسابقات مختلف
مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان از حضور و میزبانی این باشگاه در رشته‌های مختلف و کسب موفقیت‌های گوناگون در رقابت‌های ورزشی خبر داد.

خبرگزاری فارس: میزبانی و موفقیت باشگاه پالایش نفت در مسابقات مختلف



حسن مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، اظهار کرد: این باشگاه میزبان مسابقات تیراندازی جانبازان شرکت‌های پالایش سراسر کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها که از فردا آغاز خواهد شد تیم‌هایی از کرمانشاه، بندرعباس، اراک و اصفهان حضور خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان همچنین از پیروزی امیدهای بسکتبالیست این باشگاه خبر داد و تصریح کرد: تیم امید بسکتبال پالایش نفت آبادان موفق شد در نخستین گام پتروشیمی مارون را با نتیجه 84 بر 60 از پیش روی بردارد.

مختاری با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری وزنه‌برداری افزود: سید ایوب موسوی وزنه برآر المپیکی تیم پالایش نفت آبادان و حمیدرضا احمدیان از مقام آوران این باشگاه در این رقابت‌ها بودند.

وی عنوان کرد: سیدایوب موسوی که به‌تازگی از تیم ملی جوانان کشورمان به تیم بزرگ‌سالان دعوت‌شده است، قرار بود در اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری شرکت کند که این اردو به دلیل مشکلات مالی فدراسیون برگزار نشد.

این مسئول همچنین از قهرمانی تیم شنای بانوان در مسابقات سراسری وزارت نفت خبر داد و گفت: تیم شنای بالای 26 سال بانوان پالایش نفت آبادان موفق شد در المپیاد کشوری وزارت نفت مقام نخست را کسب کرده و تیم‌های نفت «الف» و پالایش و پخش «ب» به ترتیب عناوین دوم و سوم را دست یافتند، این رقابت‌ها به میزبانی محمود آباد برگزار شد.

مختاری یادآور شد: تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان نیز با حضور در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال کشور با قبول شکست مقابل شهرداری بندرعباس در آبادان از راه یابی به مرحله نهایی بازماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال مردان پالایش نفت نیز در پایان دور دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، موفق شد تیم شهرداری تبریز را در خانه از پیش روی بردارد و با احتساب این پیروزی موفق به کسب مکان سوم این مسابقات در دور دوم شد، بسکتبالیست‌های آبادانی در دور نخست نیز عنوان نخست را از آن خود کرده بودند و در آغاز دور سوم پنجشنبه هفته جاری در آبادان میزبان تیم قدرتمند دانشگاه آزاد خواهند بود.



94/10/19 - 11:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن