تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813342945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار هرمزگان: اثرات رفع تحریم‌ها به زودی نمایان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار هرمزگان:
اثرات رفع تحریم‌ها به زودی نمایان می‌شود
استاندار هرمزگان گفت: با اقداماتی که در جهت رفع تحریم‌ها صورت گرفته، به زودی شاهد نمایان شدن اثرات برداشته‌شدن آنها در جامعه خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: اثرات رفع تحریم‌ها به زودی نمایان می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از هرمزگان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری در جمع مردم بخش جغین شهرستان رودان با اشاره به ایجاد مشکلات متعدد در منطقه، این موارد را تلاش استکبار جهانی و عوامل آن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: به شهادت رساندن آیت‌الله نمر باقر النمر، روحانی برجسته شیعه در کشور پر از ظلم و ستم عربستان که فقط به سبب انتقاد از حکومت ظالم و فاسق آل سعود صورت گرفت، ظلم مضاعفی که علیه شیعه و مکتب اهل‌بیت (ع) در جهان امروز صورت می‌پذیرد را نشان می‌دهد. وی ادامه داد: توطئه دیگر استکبار برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی در بحث اقتصاد است تا نتیجه آن بروز مشکلات در داخل و خارج کشور باشد. استاندار هرمزگان اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ملت و نظام اسلامی اعمال شده، دولت با برخی نارسایی‌ها مواجه شده است. اکنون با اقداماتی که در جهت رفع این تحریم‌ها صورت گرفته، به زودی شاهد نمایان شدن اثرات برداشته شدن تحریم‌ها در جامعه خواهیم بود. جادری با اشاره به قطع رابطه برخی کشورهای منطقه حاشیه خلیج فارس و آفریقایی با ایران، تصریح کرد: تلاش آنها برای تضعیف جمهوری اسلامی است؛ اما نظام یک نظام مقتدر، توانمند و صاحب‌نظر در دنیاست که چنین اعمالی از این کشورهای نوپا خللی بر آن وارد نخواهد کرد. وی با اشاره به دو انتخابات پیشرو بر اجرای قانون تاکید کرد و گفت: در برگزاری انتخابات باید طبق قانون عمل شود. استاندار هرمزگان با اشاره به مشکلات بخش جغین، از پیگیری بهسازی جاده و ایجاد شهر در این بخش خبر داد.

94/10/19 - 04:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن