تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803960351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محسن رضایی در اهواز: رژیم آل سعود به سمت درگیری با ایران حرکت می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: محسن رضایی در اهواز:
رژیم آل سعود به سمت درگیری با ایران حرکت می‌کند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه از تحرکات سران این رژیم استنباط می‌شود آن است که سعودی‌ها دارند به سمت درگیری با ایران حرکت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: رژیم آل سعود به سمت درگیری با ایران حرکت می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محسن رضایی عصر امروز در آیین بزرگداشت شهدای قیام مردمی 15 دی ماه 57 و یادمان شهدای مدافع حرم در اهواز اظهار کرد: رژیم آل سعود در حال کشاندن منطقه به جنگ است. وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه از تحرکات سران این رژیم استنباط می‌شود آن است که سعودی‌ها دارند به سمت درگیری با ایران حرکت می‌کنند. وی با اشاره به مصاحبه اخیر محمد بن سلمان مبنی بر اینکه جنگ با ایران فاجعه است، گفت: تو خودت اگر نمی‌فهمی که نمی‌فهمی اما اگر نمی‌خواهید به سمت فاجعه بروید برگردید و جبران کنید. رضایی افزود: سران رژیم آل سعود در مواضع و رفتار خود دوگانه هستند و گفتار آنها بر پایه دروغ بنا شده است. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: رژیم آل سعود تصمیم گرفته است در خلیج فارس ماجراجویی کند، تمام تحرکات سعودی‌ها شبیه کارهای صدام در قبل از جنگ تحمیلی است، صدام نیز همین کارها را می‌کرد، امروز رژیم آل سعود برای مخالفین جمهوری اسلامی در برخی استان‌ها پول می‌فرستد و آنها را آموزش می‌دهد. وی با اشاره به اظهارات اخیر جان کری وزیر خارجه آمریکا در کنگره مبنی بر اینکه «ما باید ایران را در قبال بی‌ثباتی‌هایش در منطقه مسئولیت‌پذیر کنیم»، تصریح کرد: این اظهارات مثل آن دزدی است که دستش برای مردم کوچه و بازار رو شده است اما هی داد می‌زند و می‌گوید دزد را بگیرید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به سران آل سعود و حامیان غربی آنها گفت: ایران عامل بی‌ثباتی است یا شما که به یمن حمله کردید؟ تانک‌های سعودی وارد بحرین شده است این بی‌ثباتی نیست؟ وی ادامه داد: شما به تروریست‌های سوری، پول و امکانات می‌دهید شما سوریه را ناامن کردید این بی‌ثباتی نیست؟ چه بلایی بر سر عراق درآوردید؟ ارتش ترکیه چرا وارد عراق شده است؟ مگر دولت عراق نمی‌گوید بیرون بروید اینها به بهانه بی‌ثباتی می‌خواهند ایران را تحریم جدید کنند.
 
رضایی با اشاره به اعدام ناجوانمردانه آیت‌الله النمر گفت: یک عالم دینی در عربستان سخنرانی کرده به کسی هم توهین نکرده، او را گرفته و شهید کرده‌اند بعد می‌گویند او با ایران در ارتباط است.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطرنشان کرد: به یمن حمله کردند می‌گویند با ایران در ارتباط است به سوریه و عراق حمله کردند می‌گویند چون با ایران در ارتباط هستند، چه ارتباطی بین ما و این کشورهاست؟ تنها ارتباطی که وجود دارد این است که ما از عدالت، وحدت و برادری جهان اسلام سخن می‌گوییم، حالا ما فرقه‌گرایی می‌کنیم؟ وی افزود: آنهایی که به‌ناحق شیخ نمر را شهید کردند فرقه‌گرا نیستند اما ایران اسلامی که با علما و برادران اهل سنت در کشور بهترین برخورد را دارد فرقه‌گراست؟ وی ادامه داد: فرقه‌گرایی یکی از تهمت‌های کشورهایی است که خودشان عامل اصلی فرقه‌گرایی در دنیای اسلام هستند.
 
رضایی با اشاره به تهمت‌های مضحک و مکرر به ایران مبنی بر تروریست بودن خطلاب به سران آل سعود و اربابان آنها اظهار کرد: ما تروریست هستیم؟ در کدام کشور بمب‌گذاری کرده‌ایم و مردم بی‌گناه را کشته‌ایم؟ ما کدام آدم را در قفس گذاشتیم و آتش زدیم؟ کسانی که این کارها را می‌کنند مورد حمایت شما هستند.
 
رضایی تاکید کرد: امروز با قاطعیت می‌گوییم رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا حامی تروریست‌ها و فرقه‌گرایی هستند و از کسانی که ضدحقوق بشر هستند و دموکراسی ندارند حمایت می‌کنند.

94/10/18 - 21:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن