تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819066602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار دماوند خبر داد رفع مشکل انشعابات دانشگاه پیام نور دماوند/ نگاه ویژه‌ای به مراکز علمی دماوند داریم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار دماوند خبر داد
رفع مشکل انشعابات دانشگاه پیام نور دماوند/ نگاه ویژه‌ای به مراکز علمی دماوند داریم
فرماندار شهرستان دماوند از رفع مشکلات انشعابات دانشگاه پیام نور دماوند خبر داد و گفت: نگاه‌ ویژه‌ای به مراکز علمی این شهرستان داریم.

خبرگزاری فارس: رفع مشکل انشعابات دانشگاه پیام نور دماوند/ نگاه ویژه‌ای به مراکز علمی دماوند داریم



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودی‌فرد پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی و آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور انجام شد، از همراهی و هم‌دلی مسئولان دانشگاه پیام نور و همچنین پیگیری‌های شورای اسلامی شهر دماوند نسبت به رفع مشکلات و هموارسازی مسیر پیشرفت این دانشگاه قدردانی کرد. وی اظهار کرد: به لطف خداوند متعال تعامل سازنده بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند وجود دارد و این موضوع در توسعه و پیشرفت این شهرستان تأثیرگذار است. فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به بحث آموزش به خصوص مراکز دانشگاهی و علمی این شهرستان داریم، افزود: در این زمینه تلاش می‌کنیم تا این مراکز علمی به توسعه و پیشرفت‌های لازم دست پیدا کنند. محمودی‌فرد از رفع هرچه زودتر مشکلاتی نظیر انشعابات دانشگاه پیام نور دماوند به خصوص آب خبر داد و گفت: در زمینه محوطه‌سازی و آسفالت مسیر وردی این دانشگاه و محوطه ساختمان‌های آموزشی و سالن ورزشی نیز مساعدت لازم را انجام خواهیم داد. به گزارش فارس، صبح امروز معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با همراهی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران و فرماندار شهرستان دماوند از پروژه‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند بازدید کرد.

94/10/18 - 13:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن