تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819478148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان تحویل مسکن مهر کیسون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران پرند از فراخوان تحویل واحدهای مسکن مهر کیسون این شهر خبر داد و گفت: دستگاه های خدمات رسان پای کار آمده اند و شرکت آب و فاضلاب کنتور آب واحدها را داده است.
سیدعلی اکبر طاهری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم افزود: 16 هزار و 80 واحد مسکن مهر کیسون در شهر پرند در حال ساخت است که از این تعداد تاکنون 1200 واحد تحویل شده است.
وی با اشاره به این که هم اکنون برای واگذاری 480 واحد فراخوان داده ایمٰ که متقاضیان برای تحویل آن باید اقدام کنند بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری 5000 واحد مسکن مهر کیسون از سوی سازندگان به شرکت عمران پرند تحویل می شود.
وی با تاکید بر این که ابنیه این واحدها کامل است تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان پای کار آمده اند و شرکت آب و فاضلاب کنتور آب واحدها را داده است.
وی در ادامه با اشاره به این که برای کنتورهای برق هم تفاهم کرده ایم گفت : چون آمپر کنتورها از 25 به 32 تبدیل شده است مابه التفاوت آنرا پرداخت کرده ایم.
مدیرعامل شرکت عمران پرند تاکید کرد:برق منطقه ای تهران به مرور در حال تامین کنتورهاست و نصب کنتورها به مرور در حال انجام است.
طاهری چندی پیش با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص واحدهای مسکن مهر کیسون، به تسنیم گفته بود: در راستای حل مشکلات این پروژه ها جلساتی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
فراخوان تحویل مسکن مهر کیسون






جمعه ، ۱۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن