تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارگاه خاتم الانبیاء و استانداری کرمان هشت تفاهم نامه امضا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کرمان - ایرنا - هشت تفاهم نامه اقتصادی و توسعه ای بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و استانداری کرمان به امضا رسید.
به گزارش ایرنا این تفاهم نامه ها عصر پنجشنبه در ادامه سفر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به کرمان با حضور سردار عبادالله عبداللهی و علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان به منظور بهره گیری از توان این مجموعه برای شتاب بخشی به روند توسعه و آبادانی استان و اجرای طرح های مختلف اقتصادی امضا شد.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه این آئین گفت: تفاهم نامه شهر نمونه اقتصاد مقاومتی راور یکی از این تفاهم نامه ها بود که بین استانداری کرمان و قرارگاه خاتم الانبیاء به امضا رسید.
رضا سنجری افزود: تفاهم نامه مطالعات و اجرای متروی شهر کرمان، ایجاد نیروگاه های سیکل ترکیبی در سیرجان، زرند، منوجان، رفسنجان، بم و جیرفت در مجموع با ظرفیت سه هزار و 500 مگاوات نیز امروز در کرمان امضا شد.
وی بیان کرد: نیروگاه سیرجان یکهزار مگاواتی و نیروگاه سایر شهرستان ها 500 مگاواتی است.
وی گفت: مجموع اعتبار این تفاهم نامه ها در کرمان 84 هزار میلیارد ریال است و با اجرایی شدن آنها حداقل برای 700 نفر اشتغال ایجاد می شود.
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با پیگیری استاندار کرمان از حدود 20 روز قبل حفاری ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۱۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن