تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820419761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش رکن اصلی دانشگاه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: رئیس دانشگاه ملایر گفت: آموزش رکن اصلی دانشگاه است و پژوهش پس از آن قرار می گیرد چرا که بدون آموزش صحیح و خوب در دانشگاه، پژوهش خوب میسر نمی شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، دکتر "بهمن حیاتی" پنج شنبه 17 دی در نشست معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های منطقه 8 در دانشگاه ملایر، بر بررسی برخی آئین نامه های آموزشی در جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تأکید کرد.
وی اظهار کرد: اگر در این جلسات علاوه بر مسائل روز آموزشی، زمانی به بررسی آئین نامه های آموزشی اختصاص یابد، در نهایت در ارتقاء وضعیت آموزشی دانشگاه تاثیر بسزایی دارد.
حیاتی افزود: در آئین نامه های آموزشی مواردی وجود دارد که خالی از اشکال نیستند و باید در این جلسات مطرح شوند تا مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انعکاس یافته و اصلاح شوند.
رئیس دانشگاه ملایر به ارزشیابی اساتید اشاره کرد و گفت: فرآیند ارزشیابی اساتید به مدل مناسب و جامعی نیاز دارد که بتوان با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از دانشجویان و آسیب شناسی درست، راهکارهایی برای ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]
آموزش رکن اصلی دانشگاه است






پنجشنبه ، ۱۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.hamedan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن