تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد شرکت 85 فارغ‎التحصیل پزشک عمومی در آزمون صلاحیت بالینی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد
شرکت 85 فارغ‎التحصیل پزشک عمومی در آزمون صلاحیت بالینی
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شرکت 85 فارغ‎التحصیل نیم‎سال نخست تحصیلی دانشگاه‎های علوم پزشکی منطقه یک کشور در دانشکده پرستاری و مامایی «نسیبه» ساری خبر داد.

خبرگزاری فارس: شرکت 85 فارغ‎التحصیل پزشک عمومی در آزمون صلاحیت بالینی



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدصادق رضایی ظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون صلاحیت فارغ‎التحصیلان پزشکی عمومی منطقه یک کشور که در دانشکده پرستاری و مامایی نسیبه‌ ساری برگزار شد، گفت: آزمون صلاحیت بالینی به‌صورت هم‌زمان در مراکز 10گانه آمایش آموزش عالی سلامت برگزار شد که دانشگاه علوم پزشکی مازندران مجری آزمون منطقه یک کشور است. وی اظهار کرد: در این آزمون، 23 فارغ‎التحصیل پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی در گلستان، 17 نفر در سمنان و 45 نفر در مازندران که جزو منطقه یک آمایش سلامت هستند، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران شرکت کردند. معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه این آزمون‎ها در سنجش عملی فارغ‎التحصیلان نقش داشته و کاربردی و عملی است، افزود: هدف از آزمون، شناسایی صلاحیت بالینی افرادی است که دوره فارغ‎التحصیلی پزشکی عمومی را می‎گذرانند و از بهمن‎ماه به بعد فارغ‌التحصیل می‌شوند، همچنین کسانی که شرایط ثبت‌نام در آزمون دستیاری را دارند باید این آزمون را هم قبول بشوند. رضایی بیان کرد: در مجموع، 85 نفر در آزمون سنجش مهارت عملی شرکت کردند که شامل دانشجویان در حال فارغ‎التحصیل از دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، بابل، سمنان، شاهرود و گلستان از منطقه یک آمایش عالی سلامت هستند. وی گفت: این آزمون دو بار در سال برگزار می‌شود، اگر فارغ‎التحصیلان در آزمون نخست قبول نشوند، تا چهار بار حق شرکت دارند، این آزمون‌ها نیز شامل شرح حال گرفتن، معاینه بالینی، مصاحبه بین پزشک و بیمار و اقدام عملی مثل احیای بیمار است.

94/10/17 - 12:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن