تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816176940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوروشی: چرا بزرگ‌هایی مثل بنگر را می‌زنند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کوروشی: چرا بزرگ‌هایی مثل بنگر را می‌زنند؟
مدافع نفت‌تهران اعتقاد دارد برای اینکه بتوانند صبای قم را در هفته هفدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر شکست دهند، باید تلاششان را مضاعف کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک کوروشی در مورد موضوع پیرامون نفت و همچنین برنامه 90 که دوشنبه شب یکی از موضوع‌هایش گل به خودی بازیکنان بود و نامش جزو آن لیست قرار داشت  گفت‌وگویی انجام داد.
باید تا الان 60درصد می‌گرفتیم بعد از اینکه اعتصاب کردیم دریافتی‌های ما را به 30درصد رساندند ولی نیم فصل را رد کردیم و باید تمرکزمان روی بازی آخر قبل از تعطیلات باشد و باید در ادامه مدیریت باقیمانده پول را به ما بدهد و طبیعتا ما باید تا الان 60درصد می‌گرفتیم. به نظر من باشگاه باید هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کند زیرا در نیم فصل دوم کار ما سخت‌تر می‌شود و در ضمن ما جام باشگاه‌های آسیا را پیش رو داریم و کارمان سخت‌تر می‌شود باید با یک برنامه‌ریزی خیلی دقیق تصمیم خوبی بگیریم.
تراکتوری‌ها انگیزه داشتند خودشان را به قلعه‌نویی ثابت کنند ما می‌دانستیم که دیدار با تراکتورسازی یکی از بازی‌های سخت ماست بخصوص اینکه این تیم هواداران خوبی دارد و الان هم که مربی عوض کرده‌اند قطعا همه بازیکنانشان برای اینکه خودشان را ثابت کنند، انگیزه بالایی داشتند و تا آنجایی که توانستند مایه گذاشتند، ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم و 4 موقعیت صددرصد گل به دست آوردیم اما قرار نیست تمام آن موقعیت‌ها تبدیل به گل شود ولی اگر یکی از آنها هم درون دروازه جای می‌گرفت ما نمی‌باختیم. حق ما باخت نبود به هر حال قسمت این شد.
برای غلبه بر صبا باید زحماتمان را دوچندان کنیم باید برای بازی با صبا و برای پیروزی تلاش کنیم، صبا یکی از تیم‌هایی است که تا اینجا خیلی خوب کار کرده مربی، بازیکنان و رتبه خوبی دارد و کار ما به مراتب سخت‌تر است و باید زحماتمان را دوچندان کنیم تا بتوان یک جایگاه خوب به دست بیاوریم و با روحیه به استقبال تعطیلات برویم و از آن طرف بتوانیم با انگیزه بازی‌های آسیایی را آغاز کنیم.
امیدوارم مومنی در انتخابش دقت کرده باشد همانطور که می‌دانید مهدی مومنی بازیکن خوبی است که به هر حال از شرایطش در نیم فصل اول در نفت راضی نبود و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم امیدوارم خیلی در انتخابش دقت کرده باشد. در ضمن آرزو می‌کنم در استقلال موفق باشد و دوباره نظر مثبت آقای کی‌روش را همانند پارسال که در استقلال‌خوزستان بود، جلب کند.
نگاه مثبت وجود ندارد این بازیکن در مورد آماری که مبنی بر گل به خودی بازیکنان در چند سال اخیر در برنامه 90 داده شد و سیامک کوروشی هم جزو کسانی بود که تا به الان 3 گل به خودی وارد دروازه تیمش کرده، در این مورد می‌گوید: به نظر من برنامه 90 برنامه خوبی است البته من خودم برنامه آخر را ندیدم ولی به گوش من رسید. من احساس می‌کنم که این برنامه به نفع سیامک کوروشی حرف نمی‌زند. شاید تا الان من کلی موقعیت خطرناک ایجاد کرده یا گل زده باشم اما نشان نمی‌دهد. آن وقت ما را به عنوان یک عامل تخریبی حساب می‌کنند و گل به خودی‌ها را نشان می‌دهند. زمانی که در ملوان بودم و چه الان که در نفت هستم، گلزنی کردم اما هیچ  نگاهی به آن نشده، نمی‌دانم که کارشناسان 90 عمدا یا سهوا این کار را می‌کنند.
نباید اشتباه یک نفر را بزرگ جلوه دهند به هر حال در برنامه 90 قصد داشتند یک نفر را که آقای بنگر بود خراب کنند که 4 نفر دیگر را هم کنارش خراب کردند و این اصلا کار قشنگی نیست. به هر حال من هم در این دوساله نشان دادم که جزو مدافعان گلزن لیگ هستم ولی به این بحث توجهی نمی‌شود ولی زمانی که قرار است صحبت تخریبی انجام شود، از سیامک کوروشی اسم می‌برند و باز هم می‌گویم اصلا کار قشنگی نیست. آقای فردوسی‌پور باید با دقت بیشتری بازی‌ها را نگاه کند. باید زمانی که یک بازیکن خوب کار می‌کند هم به او نگاه شود نه که گل به خودی یا اشتباهاتش را پتک کنند و در سرش بزنند و به خاطر اینکه اشتباه یک نفر را بزرگ جلوه دهند، چند نفر دیگر را خراب کنند و فلاش بک بزنند به عقب و از گل به خودی 4 سال پیش من حرف بزنند.
همین آقای بنگر گل‌های زیادی برای پرسپولیس زده است به نظر من اگر قرار است در مورد گل به خودی‌های بازیکنی صحبت شود، باید گل‌هایی که مدافعان زدند را نیز نشان دهند. همین آقای بنگر که در مورد گل به خودی‌های او صحبت می‌شود، به هر حال گل‌های زیادی برای پرسپولیس زده که می‌توانستند با نشان دادن آنها اشتباهاتش را پوشش دهند ولی اتفاقا طوری رفتار می‌کنند که ذهنیتی بد در ذهن مردم نقش می‌بندد و این چیزها در روحیه بازیکن تاثیر می‌گذارد اما من کار خودم را می‌کنم و عزت و ذلت دست خداست.

سیامک کوروشی نفت تهران

ارسال به تلگرام


15:53  1394/10/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن