تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804061162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه گزینه های سقوط لیگ برتر فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: همه گزینه های سقوط لیگ برتر فوتسال
لیگ برتر فوتسال، طی سال های گذشته،محل حضور تیم هایی یکساله بود که با صعود به لیگ برتر و سقوط از لیگ برتر، پرونده تیم داری آنها هم بسته شد.

به گزارش "ورزش سه"، انگار که این تیم ها برای حضور در لیگ برتر مهیا بودند و تصور سقوط را نداشتند.ضمن اینکه مشکلات مالی در این لیگ ،که البته نسبت به لیگ های برتر فوتبال – بسکتبال و والیبال کم هزینه تر هم هست،مهمترین معضل فوتسالی ها بوده.

امسال هم تیم کاشی نیلو که با مکافات به لیگ برتر صعود کرد،تنها نیم فصل دوام آورد و با اختلافات درون تیمی و البته  هیات فوتبال استان اصفهان ،عاقبت از لیگ برتر کنار کشید و عنوان اولین تیم سقوط کننده را به خود اختصاص داد.
در حال حاضر 3 هفته به پایان لیگ برتر فوتسال باقی مانده و در بهترین حالت 4 تیم و در بدترین حالت حتا 6 تیم امکان سقوط دارند که البته در پایان یکی از 4 تیمی که بررسی میکنیم ،دومین تیم سقوط کننده خواهد بود.
فردوسی مشهد تیمی که در نیم فصل اول تا رتبه 4 جدول صعو کرد،اما در نهایت با باخت های پیاپی تا رتبه اخر جدول سقوط کرد.تیمی پر حاشیه که  مشکلات مالی موسسات اعتباری گریبان این تیم را گرفت.اما مهمترین مشکل فردوسی نبود یک مربی فنی در این تیم بود.وقتی مدیر عامل خودش سرمربی تیم باشد، و شیوه پاور پلی را در هر زمانی استفاده کند،نتیجه این میشود که این تاکتیک به ضررشان تمام شددر حال حاضر فردوسی 19 امتیاز دارد و در 3 هفته پایانی با یاسین پیشرو  و تاسیسات دریایی در خانه و برابر میثاق تهران در تهران بازی دارد.کسب حداقل دو پیروزی از این دیدارها میتواند تنها را نجات این تیم باشد.اما بازی با یاسین پیشرو در هفته 24 و در مشهد ،مرگ و زندگی فردوسی ست.چرا که امتیاز گرفتن از تاسیسات دریایی  و میثاق خیلی سخت خواهد بود.غیر از نتیجه برد در هفته 24،هر نتیجه ای ،سقوط فردوسی را تقریبا مسجل خواهد کرد.
شهروند ساری تیمی که در 4 سال گذشته بارها سقوط کرده و باز امتیاز خریده ،امسال هم با انبوه هواداران ساروی،جزو گزینه های سقوط است.در حال حاضر 21 امتیاز دارد و حداقل یک پیروزی و یک تساوی لازم دارد که خیالش از سقوط راحت باشد..مدیر عامل این تیم که هر سال با رایزنی های خود توانسته اسپانسری برای تیمش جور کند و خودش هم در شورای شهر ساری حضور دارد،در طول فصل نتوانست روند ثابتی را پیگیری کند و با تغییر سرمربی در میانه فصل ،دنبال راه نجات بود که این کار هم محقق نشد.شهروند در 3 هفته پایانی،با میثاق و فرش آرا در ساری و تاسیسات دریایی در تهران بازی دارد.
هر دو تیم میثاق و فرش آرا شرایط سختی در جدول دارند که امتیاز گرفتن از انها سخت است.ضمن اینکه تاسیسات دریایی هم برای کسب عنوان قهرمانی میجنگد و سخت امتیاز از دست میدهد. ساروی ها جدا از امتیازهای خود،به تیم فردوسی فکر میکنند که نتواند نتیجه بگیرد و باز هم ماه و خورشید به کمک این تیم بیاید.
فرش آرا مشهد تیمی که در 4 سال گذشته ،بی حاشیه ترین تیم بوده و جزو معدود تیم هایی ست که تمام تعهدات مالی خود را به نحو احسن انجام میدهد،امسال برای کم کردن هزینه ها و جوانگرایی ،تیم را بر مبنای امیدهای خود که دو سال متوالی جزو 3 تیم برتر لیگ امیدهای کشور بود ،بست و در نیم فصل اول از همین جوانگرایی بیشترین ضرر را کرد.6 پیروزی را در دقایق پایانی از دست داد و با این نتایج به رده اخر جدول هم سقوط کرد.اما در نیم فصل با تقویت تیم خود ،توانست در جدول خود را بالا بکشد.حالا اگر چه کمترین خطر را احساس میکند،اما باز هم شرایط را سخت میبیند.این تیم در حال حاضر 24 امتیاز دارد و در دیدارهای پیش رو با تیم های گیتی پسند و شهروند به عنوان مهمان و با تیم آذرخش بندر عباس به عنوان میزبان دیدار میکند.کسب یک پیروزی خیال این تیم را راحت میکند.تیمی که در دور برگشت در خانه نباخته وجز یک تساوی ،همه تیم ها را با شکست راهی کرده،این یک پیروزی را کسب میکند؟
مقاومت البرز سربازهای کرجی که در دوسال گذشته توانستند در لیگ برتر به یمن حضور بازیکنان با کیفیت اما بدون هزینه سرباز ،حاضر باشند،تا چند هفته پیش نتایج خوبی کسب کرده بودند.اما با چند شکست و تساوی پیاپی در حال حاضر 26 امتیاز دارند و میتوانند گزینه سقوط باشند.مشکل این تیم این است که تنها 2 دیدار دیگر دارد وبا تیم دبیری در خانه و با حفاری در اهواز بازی دارد که حداقل باید یک تساوی از این دو دیدار کسب کند .دو دیدار سخت که هراس سقوط را در دل این تیم انداخته.اما باید صبر کرد ودید که چه خواهد شد.اگر چه با شرایط تیم فردوسی ،شاید این تیم بدون کسب امتیاز هم در لیگ برتر بماند.
نتیجه: با نتایج کسب شده تا به اینجای فصل و البته دیدارهای پیش رو،باز هم فردوسی و شهروند گزینه های اول و دوم سقوط هستند.کمیته فوتسال برای جلوگیری از حواشی ،باید نگاه دقیق تری به برخی دیدار ها داشته باشد.

لیگ برتر فوتسال فوتسال

ارسال به تلگرام


09:11  1394/10/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن