تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز اسکان و نگهداری ازکودکان کارقزوین احداث شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مرکز اسکان و نگهداری ازکودکان کارقزوین احداث شد مرکز اسکان و نگهداری ازکودکان کار با همکاری بهزیستی و کمیته امداد قزوین احداث شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ دي ساعت 21:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،حمیدرضا الموتی گفت: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی به کودکان خیابانی و کار اعم از کودکان دارای خانواده و بدون خانواده، مرکز اسکان و نگهداری از این کودکان با همکاری بهزیستی و کمیته امداد قزوین احداث شد. وی افزود: این مرکز از نظر بهداشتی مورد تأیید استاندارد بوده که خدمات تغذیه، اسکان موقت و سایر ملزومات نگهداری از این کودکان در آن ارائه می‌شود و سیستم گرمایشی نیز برای محافظت از سرمای زمستان در این مرکز تعبیه شده است. معاون خدمات شهری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه این کودکان که در خیابان‌ها، مراکز عمومی، ایستگاه‌های راه‌آهن و مجتمع‌های تجاری اقدام به کار و یا جداسازی پسماندهای خشک از مخازن زباله می‌کنند، وی تصریح کرد: بخشی از وظیفه جمع‌آوری و نگهداری از این کودکان بر عهده شهرداری است که در این زمینه اقدامات لازم توسط این نهاد انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: با آسیب‌شناسی و معرفی این کودکان به بهزیستی برای ساماندهی آنان اقداماتی انجام می‌گیرد و تنها کار در دست اقدام شهرداری شناسایی مراکز غیرمجاز و معرفی به سازمان محیط زیست است که به واسطه این مراکز از کودکان بیگاری می‌کشند. الموتی گفت: با وجود اقداماتی که در چند سال اخیر برای جمع آوری این کودکان از سطح شهر انجام گرفته است، متأسفانه هر روز شاهد افزایش این کودکان هستیم و این امر نگرانی‌های بسیاری را در اجتماع امروزی برای مردم به وجود آورده است. معاون خدمات شهری شهرداری قزوین اظهار داشت: بزرگترین معضلی که به این آسیب اجتماعی دامن می‌زند، شبکه‌هایی از افراد بزه‌کار و سودجو هستند که از فقر این کودکان سوء استفاده می‌کنند و برای خود دکانی باز کرده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن