تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد آسان‌سازی مقررات و رفع موانع پویانمایی‌سازی حرفه‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد
آسان‌سازی مقررات و رفع موانع پویانمایی‌سازی حرفه‌ای
رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آسان‌سازی مقررات کار حرفه‌ای و رفع موانع در زمینه پویانمایی‌سازی خبر داد.

خبرگزاری فارس: آسان‌سازی مقررات و رفع موانع پویانمایی‌سازی حرفه‌ای



به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید مرتضی موسویان امشب در نشست خبری اظهار داشت: با ایجاد تغییرات در قوانین ازاین‌پس انیماتورهای دارای 18 سال نیز می‌توانند به‌صورت حرفه‌ای در این کار فعالیت کنند. وی بابیان اینکه پیش‌ازاین الزام قانونی برای ورود حرفه‌ای به پویانمایی‌سازی داشتن حداقل 24 سال و نیز فراهم‌سازی محیطی برای کسب‌وکار بود، افزود: اکنون این الزام‌ها وجود ندارد و 18 ساله‌ها می‌توانند در محیط خانه نیز به فعالیت حرفه‌ای در زمینه پویانمایی بپردازند. این مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از اصلاح این قانون باید از محل فعالیت حرفه‌ای انیماتورها بازدید می‌شد اما اکنون بدون بازدید از محل کار، در مدت‌زمان سه دقیقه می‌توان کسب‌وکاری را در درگاه مربوطه ثبت کرد که یکی از آن‌ها حرفه پویانمایی است. وی همچنین اعلام کرد: در زمینه بیمه انیماتورهای حرفه‌ای نیز کارهایی صورت گرفته است که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد. موسویان با اشاره به اینکه تولیدات پویانمایی کشور باید درآمدزا و دارای مشتری باشد، افزود: شبکه ملی فرهنگ برای تحقق چنین مواردی دو زیرساخت در عرصه‌های مجازی و فیزیکی در حال آماده‌سازی دارد که بتوان پویانمایی‌های تولیدی کشور را در آن‌ها عرضه کرد. وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی و دائمی پویانمایی تصریح کرد: یکی از راه‌های معرفی محصولات پویانمایی کشور ارائه کارها به این جشنواره خواهد بود تا به‌صورت ماهانه مورد ارزیابی قرار گیرند. این مسئول افزود: بر آن هستیم که جایزه‌های پویانمایی را از 50 سکه به 100 سکه بهار آزادی برسانیم تا خروجی سرآمدان این حرفه ارزیابی شود. رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به چشم‌انداز دنیای دیجیتال در سال 2030 میلادی یادآور شد: مرز تفاوت بین کشورها در آینده فقط در ارائه محتوای فضای مجازی خواهد بود و نقش پویانمایی در این میان بسیار اساسی است. وی بابیان اینکه باید پویانمایی را یک صنعت دید، گفت: در زمینه پویانمایی بسیار کم‌کار بوده‌ایم و به همین دلیل باید با افزایش تعداد بازیگران این صحنه، تولید را به هزار برابر برسانیم.

94/10/16 - 22:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن