تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804083124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاره گسترش فولاد در راه استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ستاره گسترش فولاد در راه استقلال




سرمربی گسترشی ها می گوید او مشکلی جهت انتقال شجاعیان به استقلال ندارد اما در نهایت مالک و مدیرعامل این باشگاه باید در این مورد تصمیم گیری کنند.





ورزش سه: سرمربی گسترشی ها می گوید او مشکلی جهت انتقال شجاعیان به استقلال ندارد اما در نهایت مالک و مدیرعامل این باشگاه باید در این مورد تصمیم گیری کنند.

فراز کمالوند در رابطه با موضوع داغ این روزهای بازار نقل و انتقالات یعنی انتقال داریوش شجاعیان به باشگاه استقلال گفت: در روزهای پیش باشگاه استقلال نامه ای به گسترش فولاد زده بود و در آن درخواست جذب داریوش شجاعیان را داشت، ما هم در جواب بیان کردیم که به این بازیکن نیاز داریم و اجازه جدایی او را نمی دهیم، اما امروز من با آقای سمندر صحبت کردم و عنوان کردم به عنوان سرمربی تیم، مشکلی با جدایی این بازیکن ندارم.

او ادامه داد: من به ایشان گفتم اگر قصد مذاکره با استقلالی ها را دارید از نظر من منعی ندارد، در صورتی که منافع باشگاه گسترش فولاد تامین شود و استقلال بتواند نظر هیات مدیره و مدیرعامل و مالک باشگاه را تامین کند این بازیکن می تواند منتقل شود. در مجموع می توان گفت بنده به شخصه این موضوع را به آقایان سمندر، زنوزی و هیات مدیره منتقل کردم و ایشان در رابطه با این انتقال تصمیم گیری خواهند کرد.

کمالوند در ادامه گفت: استقلال تیم بزرگی است و دارای هواداران میلیونی است و آقای مظلومی نیز از دوستان ماست اما بهرحال منافع باشگاه نیز باید تامین شود، سیاست گذاری باشگاه با مالک و مدیرعامل است، بنده به عنوان سرمربی تیم منعی نمی بینم اما در نهایت آقایان زنوزی به عنوان مالک و سمندر به عنوان مدیرعامل در این مورد تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

او ادامه داد: بهرحال ما همانطور که توانستیم در سه ماه بازیکنی مانند شجاعیان را رو بیاوریم و تبدیل به مهره ای قابل اتکا کنیم، می توانیم بازیکنان دیگری را نیز به همین ترتیب معرفی کنیم. مالک و مدیرعامل این باشگاه شرایطی را به وجود آوردند که ما می توانیم به راحتی فعالیت کنیم و بازیکنان جدیدی را معرفی کنیم.

کمالوند در رابطه با اردوی این تیم در گسترش فولاد گفت: اردوی بسیار خوبی داریم، سه چهار روزتر به ترکیه آمدم و دنبال چند کمپ خوب دیدیم، زمین های تمرینی خوبی وجود دارد، با سه تیم نیز بازی خواهیم داشت، بازی اول ما روز جمعه و در رابطه با تیم سوپر لیگی اسکی شهیر بازی خواهیم داشت. تیم بسیار خوب و قدرتمندی است.

او ادامه داد: امشب نیز تیم وارد آنتالیا می شود و برای اردو آماده می شویم، از فردا نیز تمرینات تیم را شروع می کنیم، در این اردو تنها گئورگ گئورگیف و مگنو باتیستا را در اختیار نداریم که به دلیل کریسمس به کشورهای خود رفته اند.






تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن