تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شواینی قهرمانی یورو را می‌خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شواینی قهرمانی یورو را می‌خواهد
کاپیتان تیم ملی آلمان از اینکه در آستانه حضور در یورو2016 قرار دارد شادمان است و برای کسب افتخاری دیگر با پیراهن کشورش انگیزه بالایی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، باستین شواین‌اشتایگر که تابستان 2014 همراه با تیم ملی آلمان به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، به کسب جام قهرمانی یورو 2016 هم امیدوار است.
او در گفتگو با وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان اظهار داشت:" بکبار دیگر تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم این قهرمانی را هم از آن خود کنیم. بیتشر از این نمی‌توانم قولی بدهم، اما کمتر از این هم نمی‌توانم! به عنوان بازیکنان تیم قهرمان دنیا می‌توانیم فقط اهداف بزرگ در سر بپرورانیم."
شواینی که 13 بار حضور در بازی‌های جام ملت‌ها را تجربه کرده است، در پاسخ به این سوال که با حضور در یورو2016 این شانس را دارد که رکورد لیلیان تورام از فرانسه و ادوین فان در سار ار هلند (هر دو با 16 بازی یورو) را بشکند، بدون آنکه ذوق خاصی از خود نشان دهد گفت:" اصولا آمار و ارقام کاربرد چندانی برای من ندارند. با نگاه با یورو2016 فرانسه تنها یک استثنا در این موضوع وجود دارد: بردن جام قهرمانی از اهمیت آماری فوق‌العاده‌ای برخوردار است!"

باستیان شواین اشتایگر تیم ملی آلمان

ارسال به تلگرام


00:58  1394/10/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن