تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814715154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کل دادگستری کرمانشاه: قطع رابطه با آل‌سعود را باید به فال نیک گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس کل دادگستری کرمانشاه:
قطع رابطه با آل‌سعود را باید به فال نیک گرفت
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه عربستان را دیکتاتورترین حکومت منطقه عنوان کرد و گفت: قطع رابطه با حکومت خون‌آشام سعودی را باید به فال نیک گرفت.

خبرگزاری فارس: قطع رابطه با آل‌سعود را باید به فال نیک گرفت



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا عدالت‌خواه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به‌دنبال قطع روابط دیپلماتیک عربستان با جمهوری اسلامی ایران که موجب واکنش هوشمندانه سیاسی جهان شد، با صدور پیامی عربستان را دیکتاتورترین حکومت منطقه عنوان کرد. متن این پیام بدین شرح است: عربستان که دیکتاتورترین حکومت منطقه است، از ابتدای پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران تاکنون انواع جنایات و اقدامات خصمانه را نسبت به ما روا داشته و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، به‌ویژه بیداری کشورهای اسلامی برای رهایی از یوغ حکام مستبد و نالایق، موجبات نگرانی آنان را فراهم ساخته و برای بقای حکومت پوشالی خود از نوکری آمریکا و اسرائیل گرفته تا جنایت در کشورهای مسلمان، ریختن خون بی‌گناهان از جمله شیخ شهید باقرالنمر و ایجاد تفرقه در میان مسلمانان با ایجاد گروه‌های تکفیری به هر اقدام رذالت‌آمیزی متمسک شده‌اند. این پیام می‌افزاید: قطع رابطه این حکومت خون‌آشام، با جمهوری اسلامی ایران را باید به فال نیک گرفت، زیرا موجب انسجام عدالت‌خواهان عالم و تقویت روحیه مبارزان مظلوم یمنی خواهد شد. این پیام تصریح می‌کند: حکام جاهل و متحجر عربستان و اذناب مرتجعش که در سفاکی گوی سبقت را از جنایتکاران تاریخ ربوده‌اند با قطع روابط با جمهوری اسلامی ایران از توطئه جدید استکبار جهانی علیه نظام شکوه‌مند اسلامی برداشتند، شایسته است دولت ضمن قطع روابط سیاسی و تجاری با حکام خبیث عربستان و شیوخ مرتجع منطقه، در رابطه با حج عمره با کسب نظر مراجع معظم تقلید تدابیر جدیدی را اتخاذ کند تا عزت و سربلندی مردم قهرمان و سلحشور ایران در اقدامات نابخردانه این حکام جاهل مخدوش نشود.

94/10/16 - 05:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن