تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804080881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نمره منفی دیگر در کارنامه پرس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
یک نمره منفی دیگر در کارنامه پرس




رئیس کهکشانی‌ها با برکنار کردن رافا بنیتس اگرچه به خواسته اکثر هواداران رئال مادرید و کارشناسان عمل کرد، اما یک بار دیگر تدبیر و کارآمدی خود را برای اداره امور پرافتخارترین باشگاه فوتبال دنیا زیر سؤال برد.





خبرگزاری تسنیم: 18 روز پیش بود که فلورنتینو پرس برای دومین بار در فصل جاری این جمله را تکرار کرد: «رافائل بنیتس راه حل باشگاه است، نه مشکل آن». اولین باری که او این جمله را به زبان آورد 42 روز پیش بود، دو روز پس از باخت 4 بر صفر رئال مادرید در خانه برابر بارسلونا که صدای همه هواداران را درآورد، همان هوادارانی که نه فقط خواستار برکناری بنیتس بودند، بلکه می‌خواستند پرس هم از سمتش استعفا کند.

سوم دسامبر بعد از حذف مضحک کهکشانی‌ها از جام حذفی به خاطر به میدان فرستادن دنیس چریشف سه اخطاره، پرس یک بار دیگر لازم دید موضوعی را به هواداران یادآوری کند. او در یک نشست خبری گفت: زیدان جانشین بنیتس نمی‌شود و چیزهایی که روزنامه‌های نوشته‌اند، صحت ندارد. من می‌خواهم بگویم که اعضای هیئت مدیره باشگاه شرایط تیم را ارزیابی کرده است و باید اعلام کنم که بنیتس از حمایت و اعتماد کامل ما برخوردار است. بنیتس به خاطر حرفه‌‌ای بودن، تجربه و خبره بودن در کارش اینجاست و برای کاری که به او محول شده آموزش دیده است. من دلیل نارضایتی هواداران را درک می‌کنم، اما ما باید متحد بمانیم. بنیتس تازه کارش را شروع کرده و بهتر است به او اجازه دهیم که کارش را انجام دهد. من اطمینان دارم که پیروزی‌های تیم با او از راه خواهند رسید.

سوم دسامبر یک بار دیگر بنیتس لازم دید که یک نشست خبری فوق‌العاده برگزار کند. این بار اما نه برای دفاع و حمایت دوباره از بنیتس بلکه برای اعلام خبر اخراج او. خبری که خیلی‌ هم تعجب‌آور نبود. تساوی 2 - 2 در خانه والنسیا که آخرین بازی رئال با هدایت بنیتس بود، یک رسوایی به تمام معنا نبود هرچند یک فرصت از دست رفته برای سبقت گرفتن از بارسلونایی بود که در خانه اسپانیول متوقف شد. تساوی در مستایا یک بار دیگر این موضوع را ثابت کرد که رئال مادرید تحت هدایت بنیتس از پس تیم‌های بزرگ لالیگا برنمی‌آید. رئال بنیتس در مصاف با هیچ یک از حریفان بزرگش در نیم‌فصل اول لالیگا، از جمله اتلتیکو مادرید، بارسلونا، سویا، والنسیا، ویارئال برنیامد و تاوان آن را با ایستادن در رده سوم جدول می‌دهد. این وضعیت آنقدر ادامه پیدا کرد که پرس مجبور شد زیر قولش به بنیتس بزند و به دنبال راه‌ چاره‌ای برای نجات رئال باشد.

رئال در صورتی که با روند امتیازگیری‌اش در نیم‌فصل اول، به کار خود در نیم‌فصل دوم لالیگا ادامه دهد، فصل را با 78 امتیاز به پایان خواهد رساند و این تعداد امتیاز در لیگی ثابت شده برای فتح آن شاید لازم باشد حتی 100 امتیاز کسب کنید، به هیچ وجه خوب نیست. حقیقت این است که بنیتس محکوم به ناکامی بود. مربی سابق تیم جوانان باشگاه رئال مادرید از سال 2004 که به همراه والنسیا لالیگا را فتح کرد، دیگر در هیچ یک از لیگ‌هایی که مربیگری کرده قهرمان نشده است و تنها افتخارش فتح لیگ قهرمانان سال 2005 به همراه لیورپول بوده است.

او در زمره مربیانی که می‌توانند با بازیکنان خود رابطه دوستانه برقرار کنند نیست و این همان چیزی بود که از ابتدای دوره حضورش در رئال مادرید او را محکوم به شکست کرده بود. تاریخ نشان می‌دهد که کنترل کردن رختکن پرستاره رئال مادرید، متحد کردن بازیکنان آن و ترغیب‌شان برای عمل به دستورات مربی، کار آسانی نیست و ارتباط سردی که بنیتس با شاگردانش داشت، او را منزوی کرده بود.

رابطه بنیتس با خامس رودریگس، کریم بنزما، ایسکو، سرخیو راموس، تونی کروس، خسه رودیگس و دنیس چریشف تنش داشت. رابطه او با رونالدو هم رابطه‌ای برپایه دوستی نبود. رئال رافائل بنیتس در این فصل در هیچ یک از 14بازی اولش تن به شکست نداده بود، اما واقعیت این است که در تعدادی از آنها نیز از چاشنی خوش‌شانسی نیز برای کسب نتایج دلخواهش بهره برد. علائم هشداردهنده را در همان بازی‌های ابتدای فصل رئال هم می‌شد شناسایی کرد، از جمله پیروزی 3بر یک کهکشانی‌ها در خانه سلتاویگو و برد یک گله‌شان در خانه برابر پاری‌سن‌ژرمن. در هر دوی آن بازی‌ها رئال پیروز‌ی‌هایش را بیشتر مدیون درخشش دروازه بانش کیلور ناواس بود تا تاکتیک‌های بنیتس.

در نهایت اتفاق اجتناب‌ناپذیر رخ داد و فلورنتینو پرس به حرفی رسید که در ابتدای فصل بسیاری از کارشناسان و رسانه آن را پیش‌بینی می‌کردند. انتصاب بنیتس به عنوان مربی رئال از همان ابتدا دورنمای جالبی نداشت و پرس یک بار دیگر اعتبار کارآمدی و اعتبارش برای اداره پرافتخارترین تیم دنیا را زیر سؤال رفته دید.






تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن