تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد اختلافات داخلی در آینده‌سازان میهن بالا گرفت/ سرنوشت مبهم انحلال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
اختلافات داخلی در آینده‌سازان میهن بالا گرفت/ سرنوشت مبهم انحلال
اختلافات درونی تیم آینده‌سازان میهن در کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر نیز تجلی پیداکرده و اظهارات ضد و نقیضی پیرامون کناره‌گیری این تیم یا تداوم حضورش در لیگ انتشار یافته است.

خبرگزاری فارس: اختلافات داخلی در آینده‌سازان میهن بالا گرفت/ سرنوشت مبهم انحلال



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدارهای لیگ برتر بسکتبال در هفته هفدهم دوشنبه‌شب به انجام رسید اما چند ساعت قبل از مسابقات این هفته، خبری در رسانه‌ها منتشر شد که خبر از کناره‌گیری تیم آینده‌سازان میهن از دور مسابقات می‌داد. آینده‌سازان در این هفته باید به مصاف تیم نیروی زمینی می‌رفت که این اتفاق رخ نداد و این بازی برگزار نشد اما در زمانی که دیدارهای لیگ برتر در جریان بود، خبری به نقل از نماینده باشگاه آینده‌سازان در رشته بسکتبال منتشر شد که از منتفی شدن تصمیم قبلی این تیم حکایت داشت. احمد رضایی دراین‌باره گفت: نامه انصراف خود را به فدراسیون ارسال کردیم ولی نظرمان عوض شد و در ادامه رقابت‌ها به میدان می‌رویم، با رایزنی‌هایی که با بخش‌های دیگر انجام دادیم، نظرمان عوض شد و نامه‌ای پیرو نامه قبلی ارسال کردیم که درخواست انصرافمان را لغو و زمان بازی امروز را جابه‌جا کنند که منتظر جواب فدراسیون هستیم. وی تاکید کرده حتی اگر این بازی را هم انجام ندهیم و 2 امتیاز بازی را از دست بدهیم و حتی به مرحله پلی‌آف هم نرسیم، تلاشمان این است که تیم را تا آخرین لحظه حفظ کنیم. از سوی دیگر امید دادفرنیا سرمربی تیم آینده‌سازان با تأیید خبر کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر بسکتبال گفت: متأسفانه از همان زمان که بدقولی‌ها و وعده‌های دروغ اسپانسر ما آغاز شد، مشخص بود که تیم آخر و عاقبت خوبی نخواهد داشت و درنهایت نیز اتفاق افتاد. این تیم اصفهانی با مشکلات مالی زیادی دست‌ و پنجه نرم می‌کرد و به گفته سرمربی تیم، اسپانسر به تعهدات مالی خود در قبال تیم عمل‌نکرده بود که این مسئله نارضایتی بازیکنان را به همراه داشت و امید دادفرنیا از مسئولان فدراسیون درخواست کرده بود انحلال این تیم را اعلام کنند که این خواسته با تأخیر انجام شد. به گزارش فارس، تیم آینده‌سازان در مدت کوتاه فعالیتش دستخوش اختلافات کادر مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان بود که نمود آن در ماجرای کناره‌گیری این تیم جلوه‌گر شده است و باید منتظر مانده و ببینیم خواسته کدام گروه تحقق پیدا خواهد کرد.

94/10/15 - 08:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن