تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاهی‌ها با پیروزی بر پترو شاگرد دوم شدند/ خودزنی شاهین‌طبع!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دانشگاهی‌ها با پیروزی بر پترو شاگرد دوم شدند/ خودزنی شاهین‌طبع!
تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با برتری 82 بر 73 مقابل پتروشیمی بندرامام، پایین‌تر از این تیم در رتبه دوم سوپرلیگ ایستادند.


به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندرامام در حالی ساعت 16 امروز در سالن حکیمیه تهران آغاز شد که سوسا، گارد راس دومنیکنی پتروشیمی به دلیل سرماخوردگی غایب بزرگ تیمش به حساب می‌آمد. 


رقابت شانه به شانه این دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی 36 بر 36 رسید. البته پتروشیمی در کوارتر نخست 20 بر 18 از میزبان خود پیش بود. در کوارتر سوم پتروشیمی با بازی خوب آرمان زنگنه و رسول مظفری 19 بر 16 برنده شد تا در مجموع 55 بر 52 از میزبان پیش بیفتد اما شاگردان مصطفی هاشمی در 10 دقیقه پایانی، طوفانی ظاهر شدند و با درخشش روزبه ارغوان 30 بر 18 صدرنشین را شکست دادند تا در مجموع 82 بر 73 فاتح دیدار هفته لقب بگیرند. 


مهران شاهین‌طبع که از قضاوت داوران این مسابقه عصبی شده بود، در کوارتر پایانی با کفت دست به صورتش کوبید که این ضربه باعث شد شیشه عینک سرمربی پتروشیمی بندرامام شکسته شود. 


روزبه ارغوان با کسب 24 امتیاز و 9 ریباند چهره برجسته این دیدار بود و در پتروشیمی بندرامام هم بهنام یخچالی با 20 امتیاز و چهار توپ‌ربایی بهترین بازیکن تیمش بود. 


پتروشیمی بندرامام با این شکست  30 امتیازی شد و در رتبه نخست باقی ماند اما دانشگاه آزاد با این برد 29 امتیازی شد تا شاهین‌طبع صدای نفس‌های هاشمی را پشت سر خود بشنود. 





۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن