تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص تندیس برتر انجمن سبز اروپا به شرکت کشت و صنعت جوین


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اختصاص تندیس برتر انجمن سبز اروپا به شرکت کشت و صنعت جوین
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از اختصاص تندیس برتر انجمن سبز اروپا در اجلاس جهانی انرژی به این شرکت در سال 2015 خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از مشهد، حمید صالحی با اشاره به این نکته که طرح‌های این شرکت از بین 177 کشور عضو و 745 طرح جهانی ارسالی به انجمن سبز اروپا حائز رتبه برتر شده است، خاطرنشان کرد: امروز در صنعت پسماند علاوه برکاهش آلودگی محیط زیست با تلاش‌های علمی که انجام شده است موادی که می‌تواند مخرب باشد تبدیل به مواد اولیه کارخانجات می‌شود. وی با اشاره به اهمیت کاربردی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: در شرایطی که ابر قدرتها از تحریم‌ها مایوس شده‌اند اقدامات شایسته این کارخانه تولیدی باعث شد که با معرفی طرح‌های این شرکت در سطح جهانی یکبار دیگر نام ایران بدرخشد. مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: این شرکت قادر است از پسماند کارخانجات جهت تولید اسید سیتریک بهره جسته و علاوه بر ارزش افزوده جلوگیری از واردات این اسید پرمصرف نماید.



۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن