تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی: آل‌سعود وجهه‌ای از اسلام آمریکایی است/ مجامع بین‌المللی سکوت معنی‌دار خود را بکشنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
آل‌سعود وجهه‌ای از اسلام آمریکایی است/ مجامع بین‌المللی سکوت معنی‌دار خود را بکشنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آل‌سعود با جنایات بی‌شمارش در بحرین و یمن، چهره‌ای از اسلام آمریکایی و ضاله را به نمایش گذاشته است و بر مجامع بین‌المللی به خصوص سازمان ملل و سازمان حقوق بشر واجب است تا سکوت معنی‌دار خود را بشکنند.

خبرگزاری فارس: آل‌سعود وجهه‌ای از اسلام آمریکایی است/ مجامع بین‌المللی سکوت معنی‌دار خود را بکشنند



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان تبریز به اعدام آیت‌الله النمر در مقابل مسجد بزرگ دانشگاه تبریز اظهار داشت: بر اساس آیه 21 سوره آل عمران که می‌فرماید: «همانا آنان که به آیات خدا کافر شوند و انبیاء را بی‌جرم و به ناحق بکشند و آن مردمی را که (خلق را) به درستی و عدل خوانند به قتل رسانند، آنها را به عذاب دردناک بشارت ده»؛ بدون شک، عاملان این جنایت هولناک به قهر الهی دچار خواهند شد و عذاب خداوند را خواهند چشید. وی افزود: در شرایطی که آمریکا و اسرائیل جرأت چنین اقداماتی را ندارند، به خیال مرعوب ساختن شیعیان، به آل‌سعود مزدور چنین فرمان‌هایی را می‌دهند؛ در حالی که آنها نمی‌دانند که با شهادت آیت‌الله النمر، افکار عدالت‌جویانه و اعتراضات این شهید به برنامه‌های ضدشیعی نخواهد مرد بلکه موجب تنویر افکار جهانیان خواهد شد. امام جمعه تبریز اضافه کرد: آل‌سعود در جنایات بی‌شمارش در بحرین و یمن، چهره‌ای از اسلام آمریکایی و ضاله را به نمایش گذاشته است و بر مجامع بین‌المللی به خصوص سازمان ملل و سازمان حقوق بشر واجب است تا مهر سکوت معنی‌دار خود را بشکنند، همچنین دانشمندان و حقوقدانان باید نسبت به این اقدام ددمنشانه و اقدامات مشابه مثل فاجعه منا آگاه بوده و اقدامات لازم را انجام بدهند تا انشاءالله به سقوط رژیم منحوس آل‌سعود منجر بشود. در پایان این مراسم بیانیه جامعه دانشگاهیان استان آذربایجان‌شرقی از سوی مسلم اورنگی مسئول بسیج اساتید استان قرائت شد در این بیانیه آمده است: اقدام ددمنشانه و جنایت رژیم وهابی آل‌سعود در به شهادت رساندن عالم نستوه آیت‌الله النمر، رهبر شیعیان عربستان، قلب مسلمین و تمامی آزادیخواهان جهان را به درد آورد؛ هرچند که خون پاک آن شهید خواهد جوشید و صدها نمر در برابر جباران روزگار قد علم خواهند کرد و چهره منفور مرتجعان و دشمنان خدا به جهانیان عیان خواهند کرد. دانشگاهیان تبریز تصریح کرده‌اند: این روزها که امت اسلام پیش از هر زمانی دیگری به اتحاد و همبستگی نیاز دارند اقدامات تفرقه جویانه و مغرضانه آل‌سعود در راستای منافع غرب و ایادی استکبار است و کسانی که موجب تنش در میان مسلمانان شده و بر تفرقه بین شیعه و سنی دامن می‌زنند، بی‌تردید افکار ضاله آنها آبشخور جریانات تکفیری – سلفی همچون داعش است. دانشگاه تبریز، ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله نمر باقرامین النمر به محضر ملکوتی حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، امت اسلام و تمام آزادی خواهان جهان، اعلام می دارد که به حول و قوه الهی و وعده حتمی خداوند متعال در قرآن کریم که فرمودند: «و نرید أن نمن علی‌الذین استضعفوا فی‌الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین»، آینده از آن مستضعفان جهان خواهد بود و جنایت‌های آل‌سعود، سقط آن رژیم منحوس را رقم خواهد زد.

94/10/14 - 15:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن