تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819954530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال بحرینی در گفت‌وگو با فارس: ملت بحرین به اعتراضات خود علیه آل خلیفه و آل سعود شدت می‌بخشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فعال بحرینی در گفت‌وگو با فارس:
ملت بحرین به اعتراضات خود علیه آل خلیفه و آل سعود شدت می‌بخشند
فعال بحرینی گفت: شهروندان این کشور طی روزهای آتی با برپایی تحصن‌ها و تظاهرات‌های بیشتری ضمن محکوم کردن اعدام روحانی برجسته عربستان خواهان آزادی بازداشت‌شدگان سیاسی در بحرین می‌شوند.

خبرگزاری فارس: ملت بحرین به اعتراضات خود علیه آل خلیفه و آل سعود شدت می‌بخشند



«محمود عبدالجباره» فعال بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در منامه درباره وضعیت سرکوب‌ اعتراضات در بحرین اظهار داشت: رژیم آل خلیفه همچنان به تخلفات خود در نقض گسترده حقوق بشر ادامه می‌دهد تا جایی که شمار شهدا و بازداشتی‌های معترض در سال 2015 به فراتر از آنچه سال قبل بود رسیده است. فعال بحرینی گفت: مخالفان بحرینی در اعتراض به ادامه سرکوبگری‌های رژیم آل خلیفه و افزایش شهدا و زندانیان تصمیم به برپایی تحصن‌هایی در نقاط مختلف این کشور دارد. عبدالجباره گفت: با وجود همه ظلم و سرکوبگری رژیم آل خلیفه شهروندان به برپایی تجمع‌های اعتراضی و تظاهرات ادامه می‌دهند چرا که این حق را منشورهای بین‌المللی به رسمیت شناخته‌اند. وی افزود: اعتراضات در روزهای آتی هم ادامه خواهد داشت تا بالاخره همه بازداشتی‌های سیاسی آزاد و خواسته‌های ملت در رسیدن به آزادی و شرافت انسانی و تشکیل دولت منتخب محقق شود. تظاهرات مردم بحرین در محکومیت اعدام النمر صدها تن از مردم بحرین دیروز با برپایی راهپیمایی در شهرهای مختلف این کشور اقدام رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر و دیگر معارضان سعودی را محکوم کردند. تظاهرات‌کنندگان دست نوشته‌هایی در محکومیت اعدام النمر در دست داشته و شعارهایی را در اعلام وفاداری به وی و سرنگونی رژیم آل سعود و آل خلیفه سر می‌دادند. شهرهای عالی، أبو صیبع، ستره، الدّیه، شهرکان، سار، توبلی، بنی جمره، الدراز شاهد برپایی تظاهرات در محکومیت اعدام آیت الله النمر بود. این در حالی است که مزدوران و شبه نظامیان وابسته به دستگاه امنیتی رژیم آل خلیفه با حمله به تظاهرات مسالمت‌آمیز این شهروندان بحرینی به سوی آنها گاز اشک آور شلیک کردند. منابعی از داخل زندان مرکزی جو در منامه نیز خبر دادند: زندانیان با شنیدن خبر شهادت روحانی شیعی عربستان در محکومیت این اقدام شنیع آل سعود در همه ساختمان‌های زندان یکصدا شعار الله اکبر سر دادند. از سوی دیگر مرکز حقوق بشر خلیج از رژیم‌های منطقه خواست همه مدافعان حقوق بشر را که در بازداشت به سر می‌برند آزاد و همه اتهام‌های وارده بر آنها را سلب کند. در بیانیه این مرکز که به مناسبت سال جدید میلادی 2016 صادر شده ضمن اعلام حمایت از همه فعالان بازداشتی که به دلیل کار صلح‌آمیز خود در زمینه دفاع از حقوق مدنی و انسانی شهروندان به زندان انداخته شده‌اند، گفت: این افراد باید بدون بیم از انتقام حاکمیت در زمینه حقوق بشر فعال باشند.

94/10/14 - 15:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن