تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون امور اجتماعی بهزیستی اردبیل خبر داد ارائه خدمات به 13 هزار آسیب‌دیده اجتماعی در اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی اردبیل خبر داد
ارائه خدمات به 13 هزار آسیب‌دیده اجتماعی در اردبیل
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل گفت:‌ در سال جاری بهزیستی استان اردبیل به بیش از 13 هزار و 500 آسیب‌دیده اجتماعی خدمات مناسبی را ارائه کرده است.

خبرگزاری فارس: ارائه خدمات به 13 هزار آسیب‌دیده اجتماعی در اردبیل



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خسرو امیدوار پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد:‌ تلاش معاونت امور اجتماعی در کاهش آسیب‌های مختلف اجتماعی و جلوگیری از تولید این آسیب‌ها با مداخله به موقع و رفع بسیاری از بحران‌هاست. وی با اشاره به اینکه در کاهش این آسیب‌ها مرکز فوریت‌های اجتماعی با شماره تماس 123 در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرده و برای اولین بار این استان در راه‌اندازی خط 123 در تمام مناطق روستایی و شهری در استفاده رایگان به صورت دایورت موفق عمل کرده است، گفت: در این مراکز همکاران ما در دو نوبت صبح و عصر پاسخگوی درخواست‌های مردم در رفع آسیب‌های اجتماعی هستند. معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه طلاق، اعتیاد، فقر و برخی خشونت‌ها از عمده آسیب‌های اجتماعی استان هستند که از فراوانی بیشتری برخوردار هستند، بیان کرد: در برخی از شهرهای بزرگ استان گروه‌های سیار ما برای ارائه خدمات خودرویی به آسیب‌دیدگان به محل اعزام شده و سعی می‌کنند خدمات مطلوب‌تری را در محل معرفی شده انجام دهند. امیدوار افزود: ما تلاش می‌کنیم تا پایگا‌ه‌های اجتماعی سیارمان را در مناطق آسیب‌پذیر و محروم افزایش دهیم و در کنار آن با توسعه برنامه‌های آموزشی سعی‌مان بر تقویت این حوزه است. این مسئول فعالیت مرکز مداخله در بحران را در 5 شهر بزرگ استان یادآور شد و ادامه داد: در این مراکز به آسیب‌های فوری و اورژانسی نظیر کودکان فراری، کودکان کار، همسر‌آزاری، کودک‌آزاری و ... رسیدگی شده و سعی می‌شود تا آسیب‌دیدگان جسمی، جنسی و روحی ـ روانی مورد توجه قرار گیرند. معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل عضویت بهزیستی استان را در دو کارگروه خاص در کاهش آسیب‌های اجتماعی یادآؤر شد و عنوان کرد: یکی از این کارگروه‌ها کارگروه آسیب اجتماعی است که در این کارگروه سند کنترل آسیب‌های اجتماعی تدوین شده و مورد بازبینی قرار گرفته است به طوری که در این سند وظایف تمام دستگاه‌ها به صورت مفصل تبیین شده است. امیدوار کارگروه دیگر را کارگروه کاهش طلاق بیان کرد و گفت: ما با دعوت از اساتید دانشگاه‌ها و متخصصان سعی می‌کنیم تا با  هدف کاهش طلاق به ویژه در چند سال اول زندگی قبل از وقوع ازدواج مشاوره‌ها و برنامه‌های آموزشی را برای زوجین ارائه کنیم تا بعد از آغاز زندگی دچار مشکل نشوند. وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال بیش از 13 هزار و 500 نفر آسیب‌دیده اجتماعی از خدمات بهزیستی استفاده کرده‌اند، گفت: امیدواریم با آگاهی‌بخشی بسیاری از خانواده‌ها زمینه این آسیب‌ها به حداقل برسد.

94/10/14 - 14:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن