تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803153790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وثیقه 300 میلیونی شرط حضور در مسابقات بین المللی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وثیقه 300 میلیونی شرط حضور در مسابقات بین المللی
نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از تهیه توافق نامه برای بسترسازی برگزاری رقابت پاک و جوانمردانه برای امضا با ورزشکاران از سوی نادو خبر داد.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نصرالله سجادی رئیس ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران ( نادو )  از اماده شدن توافق نامه پنج ماده ای با ورزشکاران برای کنترل دوپینگ خبر داد و گفت : طبق این توافق نامه که به امضای ورزشکار و رئیس فدراسیون خواهد رسید طرفین متعهد به رعایت تمامی جهات اخلاقی و رفتاری و قوانین و مقررات رشته ورزشی مربوط برای دستیابی به ورزش پاک و جوانمرادنه هستند.
 
دکتر سجادی درباره تعهدات ورزشکار در این توافق نامه گفت : ماده دو به این موضوع صراحت دارد و مواردی مانند رعایت شئونات اخلاقی در محل اردو و میادین رسمی و غیر رسمی داخلی و برون مرزی ، استفاده نکردن به هیچ نحوی از مواد نیروزا و مشکوک به دوپینگ و رعایت ورزش پاک و شرکت در نمونه گیری های خارج از مسابقات از ناحیه مراجع رسمی در ان ذکر شده است.
 
رئیس نادوی ایران با ذکر این مورد که این توافق نامه مورد تایید سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ وادا نیز می باشد اضافه کرد : بر اساس این توافق نامه مسئولیت کامل ناشی از مصرف موارد نیروزا بر عهده ورزشکار است و در آن تمامی موارد تخلف از قوانین مبارزه با دوپینگ مطابق قوانین مبارزه با دوپینگ ایران ( نادو ) ذکر شده است.
 
معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد تضمین های این توافق نامه برای اجرا توسط ورزشکاران گفت : برای تضمین حسن انجام تعهدات ، ورزشکار در حین امضا توافق نامه با فدراسیون مربوطه موظف است نسبت به پرداخت 300 میلیون ریال نقدا یا تحویل یک فقره چک ضمانت نامه بانکی معتبر معادل سی میلیون تومان متعهد شود که پس از پایان اردو و مسابقات ورزشی مورد نظر فدراسیون به ورزشکار برگردانده می شود.
 
دکتر سجادی درباره احتمال اختلاف در تفسیر مفاد توافق نامه گفت : این توافق نامه کاملا مطلبق استانداردهای وادا ( WADA  )  و براساس نمونه جهانی ان تنظیم شده است ولی در هرصورت اگر نیار به تفسیری باشد بر عهده شورای مرکزی ایران نادو خواهد بود و تصمیمات ان برای طرفین لازم الاجراست.
 
رئیس ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران درباره فعالیت این ستاد در سال 2015 و حجم نمونه ها گفت : در سال میلادی گذشته 1127 نمونه گرفته شده که 36 مورد ان مثبت بود در ضمن نادوی ایران در این مدت 295 ماموریت داشته که 144 مورد ان در شهرستانها بوده است.
 
سجادی درباره فعالیت های دیگر نادوی ایران افزود : توان کارشناسی ایران مورد تایید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ است و 17 ماموریت بین المللی از جمله در رقابتهای مهمی مثل لیگ جهانی والیبال و جام جهانی کشتی داشته ایم.
 
آموزش چهره به چهره 228 ورزشکار ، ترجمه استاندارد بین المللی فهرست مواد  ممنوعه 2016 آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ، ترجمه استاندارد بین اللملی نمونه گیری 2015 ، ترجمه استاندارد بین المللی معافیت مصرف درمانی 2015 ( TUE ) ، ترجمه و تدوین مجموعه قوانین مبارزه با دوپینگ ستاد ملی مبارزه با دوپینگ بر اساس کد 2015 و ترجمه آیین نامه جهانی مبارزه با دوپینگ کد 2015 WADA  از جمله اقدامات دیگر ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران در سال گذشته میلادی بوده است  .





۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن